• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

afst bed sleutel gemaakt doet niks

frank23

Post weinig
hallo vorige week had myn dochter de sleutel laten vallen kapot maar de sleutelcode was ze kwyt duur grapje maar ik ben zelf gaan knutselen nou brand het lampje weer als ik hem in druk maar hy doet niks het autoslot.geprobeert in de auto te progameren maar nog niks weet iemand wat het dan kan zyn gegroet frank.

en starten doe tie ook vergat ik te zeggen en ook gewoon de deur op slot doen ook en dan vergrendel tie alles af maar niet afstandbedient

en starten doe tie ook vergat ik te zeggen en ook gewoon de deur op slot doen ook en dan vergrendel tie alles af maar niet afstandbedient

weet het truukje niet precies meer, maar je moet in de auto gaan zitten, sleutel in contact en dan óf op dicht óf op open drukken (zoals ik al zei, weet het niet precies meer) Op deze manier wordt de afstandsbediening weer gesynced met de auto.

weet het truukje niet precies meer, maar je moet in de auto gaan zitten, sleutel in contact en dan óf op dicht óf op open drukken (zoals ik al zei, weet het niet precies meer) Op deze manier wordt de afstandsbediening weer gesynced met de auto.

1. stop de sleutel in het contact

2. Draai tot contact aan gaat (lampjes gaan branden op dashbord), niet starten!

3. Druk nu beide knopjes in (open en sluiten) op de sleutel

4. Als het goed is verspringt nu de centrale deurvergrendeling

Het kan zijn dat het ook werkt als je 1 knop indrukt ipv 2, maar zo heb ik het altijd gedaan

1. stop de sleutel in het contact

2. Draai tot contact aan gaat (lampjes gaan branden op dashbord), niet starten!

3. Druk nu beide knopjes in (open en sluiten) op de sleutel

4. Als het goed is verspringt nu de centrale deurvergrendeling

Het kan zijn dat het ook werkt als je 1 knop indrukt ipv 2, maar zo heb ik het altijd gedaan

ok vreemd bij mn maatje was ook zo iets.nu deed hij sleutel in contact op de acc stand zodat de lampjes branden en toen dukte hij op de knopje open stand en vast houden een paar seconde toen contact uit gedaan.en toen deed het hele cv gebeuren het weer.

ok vreemd bij mn maatje was ook zo iets.nu deed hij sleutel in contact op de acc stand zodat de lampjes branden en toen dukte hij op de knopje open stand en vast houden een paar seconde toen contact uit gedaan.en toen deed het hele cv gebeuren het weer.

Zal eens typen hoe het bij mij werkt.

Schijnen toch meerdere manieren te zijn.

-Sleutel in contact

-Draai tot de 1e klik (lampjes dashboard branden niet)

- de knop open/of dicht ingedrukt houden

-Na een paar sec. gaan alle deursloten dicht/open

-Sleutel ingeleerd.

Zal eens typen hoe het bij mij werkt.

Schijnen toch meerdere manieren te zijn.

-Sleutel in contact

-Draai tot de 1e klik (lampjes dashboard branden niet)

- de knop open/of dicht ingedrukt houden

-Na een paar sec. gaan alle deursloten dicht/open

-Sleutel ingeleerd.

alles geprobeerd wat jullie omschryven doet nog niks sleutel dan misshien toch kapot maar lampjes van de sleutel doen het wel

Terug
Naar boven