• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

AFSTANDS BEDIENING

Ik ken die aflevering ook.

Het ziet er niet uit maar het werkt wel.

En voor de rest deel ik mijn mening met skip en xladage.

P.S als het toch off topic is

Fijne feestdagen iedereen

het schijnt ook zo te zijn als je een telefoon naar de auto belt en je staat zelf buiten het berijk van de auto met een telefoon dat ie dan ook goed werkt

hebt het eens getest

stond buiten het bereik en tijdens bellen ging de auto echt open

[rquote=1822951&tid=135619&author=jblfreak]het schijnt ook zo te zijn als je een telefoon naar de auto belt en je staat zelf buiten het berijk van de auto met een telefoon dat ie dan ook goed werkt

hebt het eens getest

stond buiten het bereik en tijdens bellen ging de auto echt open

[/rquote]

:hmmz Dat mag je me uitleggen. Hier snap ik geen barst van wat je bedoeld.

euh..ik denk, dat hij bedoelt als je aan het bellen bent en je buiten het bereik van je ab staat, je door het bellen alsnog de auto open kan doen. toch? misschien?

antenne erop voor meer bereik:P:worshaha.

heb net een nieuwe laten maken voor nog geen 40 euro bij PRIAD autosleutels te Epe.

een aanrader.

ze hadden mijn oude abd rondom vastgelijmd met secondelijm en hij werkte niet meer.

naar Epe gebracht en deze man heeft mijn hele sleutel vernieuwd en nu moet ik hem nog even laten invrezen.

kosten bij PRIAD 32,50.

echt een aanrader.

met vriendelijke groet,

hofmeijer_M

Terug
Naar boven