• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

afstellen zijraam

Het uitbreken van je raam heeft niet zoveel temaken met afstellen,

Onder aan de raam hoort een dacht ik een rubber of een metalen verdikking te zitten die in de gelijder zit als je gaan helemaal dicht is, deze willen er nog wel eens afgaan.

Dus kijk even of er niks los ligt onder in je deur.

hiervoor haal ik deze maar weer is omhoog:

[rquote=1886611&tid=143909&author=opelmantagek]...

Onder aan de raam hoort een dacht ik een rubber of een metalen verdikking te zitten die in de gelijder zit als je gaan helemaal dicht is, deze willen er nog wel eens afgaan....[/rquote]

Heeft iemand een idee met wat voor spul je deze weer moet vast plakken? Het is een metalen strip met vrij hard plastic aan de uiteinden die tegen glas moet worden geplakt en niet totaal hard mag worden want dan vliegt het er te snel vanaf.

Ik heb lijmkit geprobeerd, bizon kit en contact lijm en alles lijm allemaal helaas zonder succes.

Idee?:hmmz

hiervoor haal ik deze maar weer is omhoog:

[rquote=1886611&tid=143909&author=opelmantagek]...

Onder aan de raam hoort een dacht ik een rubber of een metalen verdikking te zitten die in de gelijder zit als je gaan helemaal dicht is, deze willen er nog wel eens afgaan....[/rquote]

Heeft iemand een idee met wat voor spul je deze weer moet vast plakken? Het is een metalen strip met vrij hard plastic aan de uiteinden die tegen glas moet worden geplakt en niet totaal hard mag worden want dan vliegt het er te snel vanaf.

Ik heb lijmkit geprobeerd, bizon kit en contact lijm en alles lijm allemaal helaas zonder succes.

Idee?:hmmz

Terug
Naar boven