• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

agila diesel

Mijn Agila diesel is geleverd met een standaard handleiding die niets vermeldt over de dieseluitvoering , ik weet dus nu niet waar dat spiraalsymbool op het dashboard voor dient , lijkt me wel belangrijk dat ik het weet

gr Tycho

Spiraalsymbool als
2c2118810b7da10172c8832ac9a5630d.jpg
?

Dat is het voorgloeien van de gloeispiraaltjes. Eerst contact maken tot het lampje uit gaat (moet niet langer duren dan 3 seconden) en dan pas starten.

Bedankt , dit laatste vernmoedde ik.

Heb ook nog een geweldige tip voor alle Opelbezitters , een buitenspiegel [ alleen het glas ] kost bij Opel 76,-- bij een internetbedrijf 64,-- bij Heuts 6,50

gr Tycho :kewlpics

Heb ook nog een geweldige tip voor alle Opelbezitters een buitenspiegel [ alleen het glas ] kost bij Opel 76,-- bij een internetbedrijf 64,-- bij Heuts 6,50

Goeie tip dat wel maar ik vind die immitatiespiegelglazen een erg vreemd en vervormd beeld geven.

Had er in mijn vorige astra ook één inzitten (gelukkig rechts) maar als ik er nu 1 één stuk heb komt er gewoon origineel in.

Maar €76 voor alleen een glas is wel erg duur dat wel.

Terug
Naar boven