• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Airco in handschoenenvak astra h

Corjan

Post weinig
Wie heeft er ooit zo,n ding ingebouwd ben eigenlijk wel benieuwd want deze dingen staan op ebay voor weinig te koop en zag dat de aansluiting in het handschoenenvakje zit.

Groetjes

Uploaded with ImageShack.us

Stelt niks voor, gewoon een schuifje met een gat en een slang naar je ventilatiekanalen. Zodat als je je airco aan zet, die ook in je handschoenenkastje blaast. Dan blijven je CDs koud :P

hahaha, ik heb dat ook, vroeg me al een tijdje af wat dat moest voorstellen

toch wel een geniaal idee te noemen, geen mens die zoiets kan verzinnen

@Arnoldinho14 wrote:hahaha, ik heb dat ook, vroeg me al een tijdje af wat dat moest voorstellen

toch wel een geniaal idee te noemen, geen mens die zoiets kan verzinnen

Toch wel door een mens bedacht ;)

Had het ook in de F. Fijne optie in de zomer.

Heeft iemand een artikelnummer hiervan? En wat is precies de bedoeling met de airco? Een T-stukje ertussen en dan de slang aansluiten?

@kwalihavome wrote:Heeft iemand een artikelnummer hiervan? En wat is precies de bedoeling met de airco? Een T-stukje ertussen en dan de slang aansluiten?

Ik kan me niet meer voor de geest halen waar die slang ook alweer naartoe gaat, maar het lijkt me dat het gewoon voorbereid is en dat er ergens een dopje voor in de plek zit.

@Corjan wrote:Zo ziet de aansluiting eruit in het handschoenenvakje , dopje ervan en houder erop zetten

Uploaded with ImageShack.us

Serieus? Die slang zit er gewoon ook al? Wat kostte die optie als je 'm aanvinkte bij de dealer? :P

Kost nog geen €5,- bij de dealer.

Voor de liefhebber, het artikelnummer is: 18 40 708

Zojuist 2 besteld, voor de GTC en de 5drs

@Corjan wrote:Kan goed weer 100 euro zijn :shock:

"Gekoeld dashboardkastje" klinkt natuurlijk ook een stuk duurder dan alleen een schuifje. Dus die prijs kunnen ze er makkelijk bij zetten.

@geerolfski wrote:Ik heb het ook zitten in m'n break :)

Superhandig in de zomer, enkele gekoelde blikjes cola in die frigo ;p

#mierenneukmodus-on# break is een term voor de franse k-auto's. Opel kent Caravan ;) #mierenneukmodus-off#

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Was vandaag even bij de dealer langs gegaan om te vragen voor zo'n kapje, en werd me vertelt dat het niet mogelijk was en er geen voorbereiding voor in de auto zit. Rare verhalen altijd bij de dealer! heb precies zelfde als op de foto hier boven..

Terug
Naar boven