• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

airco maken corsa b 1.2 16v

robert_corsa

Woont hier bijna
vandaag gekeken naar een zeer nette corsa b 1.2 16v met airco.

helaas is de airco stuk, de pomp slaat niet aan, er gebeurt verder niks als je de knop uit trekt.

dan is het gewoon de pomp toch die kapot is?

is dat makkelijk te maken, en nog belangrijker, wat kost dat?

@robert_corsa wrote:vandaag gekeken naar een zeer nette corsa b 1.2 16v met airco.

helaas is de airco stuk, de pomp slaat niet aan, er gebeurt verder niks als je de knop uit trekt.

dan is het gewoon de pomp toch die kapot is?

is dat makkelijk te maken, en nog belangrijker, wat kost dat?

condensor kan lek zijn, pomp kan stuk zijn. kan van alles zijn. misschien te weinig koelmiddel, dan slaat de pomp ook niet aan.

tja, dat is dus een zoekplaatje, beste man wilt hem niet nakijken, zo als die is kan ik hem kopen.

verder hele nette staat

geel metallic, 1999, 65dkm etc etc, michelin banden eromheen, bijna nieuw, loopt zeer netjes etc etc

Zoals hier boven gezegt, kan vanalles zijn. geen koelmiddel, kapotte druksensor of een draadbreuk..

Je kan ook ff afspreken dat je met dat ding naar de airco boer mag voor diagnose. Weet je waar je aan toe bent...En als je het weet, heb je ook een sterke onderhandelingspositie :D

Had afgelopen week precies hetzelfde met m'n eigen Corsa, bleek het niveau van aircovloeistof te laag te zijn. Kostte me 100 euro.

Probeer dit bij de onderhandeling mee te nemen, kan je veel geld schelen. Als kan zomaar zijn dat er een duurdere reparatie achter weg komt. Of je koopt hem zo op goed gelukt(dat je er vanuit gaat dat het alleen vloeistof bijvullen is), maar dat hangt even van de vraagprijs af van de auto ;)

hallo,

de beste man zal hem naar de dealer brengen om hem na te laten kijken.

dan hoor ik wel wat het is, hopelijk heb ik eens geluk, het is namelijk een hele nette corsa.

http://link.marktplaats.nl/557021316" onclick="window.open(this.href);return false;

nergens roest te bekennen, onderop als nieuw. lak in zeer nette staat.

kogel door de kerk. heb de corsa gekocht

airco heeft de verkoper laten maken

-afvullen: airco werkte nog niet

-bedrading na gelopen, 1 stekker maakte geen contact (draadbreuk???)

-airco werkt weer naar behoren :wors

dus binnekort doe ik mijn forum naam weer eer aan :angel

Terug
Naar boven