bunny_bounce
Lid
Goede avond allemaal
Ik heb sins 2 weken een probleem met de airco
Als ik de airco uit zet stinkt die heel erg lijkt wel als ik een doden onder de motorkap heb liggen
Heb 2à 3 maanden geleden de airco pomp kapot gehad was de electro magnetischekopeling laten reviseren
En toen ook meteen nieuwe koelmiddel inlaten pompen
Vorige week een nieuwe interieur filter geplaatst een carbon zou beter zijn tegen geurtjes is gezegt
Maar nog het zelfde probleem
En mij is gezegt dat zoon spuitbus ook niet help wat je in de auto moet zetten onder bij de bijrijders stoel
Heb al verschillende fora bezocht en goed gelezen maar niks kunnen vinden
Heb ook al geprobeerd na een lang stuk rijden met warme motor de verwarming op warm vol open te zetten voor ongeveer 15 min zodat de condenscondens uit het koelsysteem kon ook gelezen op een forum
Wie kan mij helpen van deze geur af te komen ?
Met vriendelijke groet bunny_bounce
Ik heb sins 2 weken een probleem met de airco
Als ik de airco uit zet stinkt die heel erg lijkt wel als ik een doden onder de motorkap heb liggen
Heb 2à 3 maanden geleden de airco pomp kapot gehad was de electro magnetischekopeling laten reviseren
En toen ook meteen nieuwe koelmiddel inlaten pompen
Vorige week een nieuwe interieur filter geplaatst een carbon zou beter zijn tegen geurtjes is gezegt
Maar nog het zelfde probleem
En mij is gezegt dat zoon spuitbus ook niet help wat je in de auto moet zetten onder bij de bijrijders stoel
Heb al verschillende fora bezocht en goed gelezen maar niks kunnen vinden
Heb ook al geprobeerd na een lang stuk rijden met warme motor de verwarming op warm vol open te zetten voor ongeveer 15 min zodat de condenscondens uit het koelsysteem kon ook gelezen op een forum
Wie kan mij helpen van deze geur af te komen ?
Met vriendelijke groet bunny_bounce