• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

airco stinkt

Hoi,

Ik heb een klein probleempje.

Mijn airco stinkt :puke, ook als hij niet aan staat dan stinkt de verwearming en koude lucht soms.

Wat kan ik hier aan doen??:hmmz

na het uitschakelen van de airco beslaan dan ook de ramen?dan moet je de airco schoon (laten) maken.is klote karweitje om er goed bij te komen.

heb het bij m'n astra ook eens zelf geprobeert met een spuitbus en een slang.rook 3 dagen fris en toen stonk ie weer.kunt dus het beste f naar een garage gaan en schoon laten maken.

(kunt er ook ziek van worden :puke)

succes

Probeer het eens door je airco continu te gebruiken.

En dat een week lang dus niet op eco zetten.

Vaak krijg je door het af en toe gebruiken die stank.

Mocht dit niet lukken kun je hem met een ionen reiniger laten behandelen dit kost ong € 35 dus valt ook wel mee.

anders kun je eens kijken op www.autoaircomobiel.nl die weet wel van wanten

nieuw pollenfilter plaatsen die is waarschijnlijk smerig, dat is een luchtfilter die de lucht filterd voor het in de auto komt

Waarschijnlijk is dit schimmel (klinkt erger dan het is) op je verdamper, dit kun je verwijderen/behandelen met een speciaal reinigingsmiddel. (wij hebben daar professioneel materiaal voor). Bij de plaatselijk Brezan, Ferwerda, Lasaulec hebben ze hier oook wel een spuitbusje voor met reinigingsmiddel. Berner (Wurth dan ook wel, denk ik) verkoopt het ook wel.

groetjes,

Terug
Naar boven