• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Airco Vectra B1 1998

Famempeters

Post veel
Beste Opel vrienden .

Ik kan een hoop ik heb me rot gezocht naar het uitschakelen van me Airco als het te warm word .

alles is vervangen me Airco pomp 2x

condensor ,met de 2 drukwachters

ecc bediening paneel heb ik er nu 3 van

en nog schakeld hij uit als het te warm is er moet nog ergens wat zitten de druk loopt te hoog op dit is gemeten bij een garage bedrijf .

zit er wat onder de radio verstopt ???sensor of zo ook de cd speler heeft het op dat warme moment heel moeilijk en doet raar dan is het daar onder de radio zeg maar bloed heet

het gaat om een Vectra b1 1998 met Ecc en hij werkt momenteel perfect alleen met de vakantie als je hem nodig heb is het een ramp doet het dan s,morgens top maar word het warmer als 25gr is het bekijk het maar .

Bert

Wim ik heb geen idee en ook de moed niet om te zoeken meer er zit nu zoveel tijd in en zit zelf niet lekker in elkaar dus ik weet het niet waar zit dat ding ??? de radio zit boven het kachel huis en ik bedoel daar word het ze erg warm dat zelfs de cd kunsten heeft

Terug
Naar boven