Hallo beste leden,
Ik heb een Opel Vectra 1.6 onyx uit 05-2001.
Mijn airco laten vullen zo,n 6 weken geleden alles deed het,maar nu niets meer.
Aircocheck laten doen bij de vakgarage en zeggen nu dat er niets meer in het aircosysteem zit en dat de pomp kapot is.
Maar hoe kan je nu weten dat de pomp kapot is terwijl er niets in het systeem zit.Er moet toch iets in het systeem zitten om de pomp juist te testen.
Hij kon ook niet echt een lekkage vinden (met uv lamp) alleen zag hij een paar spikkels op de pomp.(Hij kon wel een pomp regelen zei die ,dit is het juist het duurste) :fy1
Kan het ook zijn dat er O-ring of pakking versleten is boven op de aircopomp waar die 2 pijpen op de pomp zitten.
Wie weet waar ik eventueel zo,n O-ring/pakking kan krijgen.
Ik heb zelf het idee dat de pomp nog goed is.
Weten jullie misschien een oplossing.
Theo
Ik heb een Opel Vectra 1.6 onyx uit 05-2001.
Mijn airco laten vullen zo,n 6 weken geleden alles deed het,maar nu niets meer.
Aircocheck laten doen bij de vakgarage en zeggen nu dat er niets meer in het aircosysteem zit en dat de pomp kapot is.
Maar hoe kan je nu weten dat de pomp kapot is terwijl er niets in het systeem zit.Er moet toch iets in het systeem zitten om de pomp juist te testen.
Hij kon ook niet echt een lekkage vinden (met uv lamp) alleen zag hij een paar spikkels op de pomp.(Hij kon wel een pomp regelen zei die ,dit is het juist het duurste) :fy1
Kan het ook zijn dat er O-ring of pakking versleten is boven op de aircopomp waar die 2 pijpen op de pomp zitten.
Wie weet waar ik eventueel zo,n O-ring/pakking kan krijgen.
Ik heb zelf het idee dat de pomp nog goed is.
Weten jullie misschien een oplossing.
Theo