• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Alarm gaat steeds af.

EddyVectra3.2V6

Post weinig
In mijn Vec uit 2004 zit een fabrieksalarm. Sinds enkele weken gaat deze, zonder reden, regelmatig af. Uiteraard bij voorkeur midden in de nacht. Om te voorkomen dat de buren mij binnenkort niet meer groeten wil ik hier snel wat aan doen. Wie kan mij helpen met de volgende vragen:

-Waar zit het alarm ingebouwd?

-Is de gevoeligheid van het Opel-alarm in te stellen?

-Zo ja, hoe doe ik dat?

Alvast bedankt voor jullie reacties en tips!

Het zou misschien kunnen dat er een vliegje of spinnetje in je interieur zit, je zou voorlopig de binnensensoren uit kunnen schakelen om te kijken of het dan nog afgaat.

lekkage???

Als er een druppel valt,gaat je alarm af

(uit ervaring,en ja,de buren vonden het niet leuk)

Willem

Sent from my iPhone using Tapatalk

Even een update. Ik heb inmiddels de sensoren binnen afgeklapt, maar dat gaf geen verbetering. Nog wat gesnuffeld op internet en uiteindelijk maar eens in de zekeringkast gekeken. Eerst geprobeerd om de sirene uit te schakelen door de betreffende zekering te verwijderen. Dit gaf geen resultaat en volgens mij klopt de informatie in het instructieboekje niet. Vervolgens heb ik de zekering van de glasbreuksensor verwijderd. De afgelopen dagen is het stil...Wel geeft de boordcomputer nu bij het starten van de auto een melding.

Terug
Naar boven