• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Alle kentekens Vectra B Y2.6SE in NL

@Klopper wrote:@SiggieTigra: Bedenk het maar zo; hij boort zich vanzelf een keer in een boom of huis, of raakt z'n rijbewijs kwijt vanwege dit soort acties. Je kan je er wel druk over maken, maar de bestuurder zal toch niet luisteren...

Heb je wel in de gaten dat meneer niet alleen z'n eigen leven op het spel zette, maar ook van de tegenligger en degene waarvoor hij weer invoegde?

Ik maak me er niet meer druk om hoor, alleen op dat moment even.

Ik heb namelijk een meervoudig gehandicapt dochtertje en m'n vrouw heeft MS, dus ik ben degene waar het gezin op draait. Het zal me maar gebeuren dat zo'n malloot mij het ziekenhuis in knalt, of nog erger. Zie je het al voor je? Ik wel.

Ik ben ook geen heilige en rij ook wel eens te hard of rij door rood. Maar zulke zinloze kamikaze acties?

Toevallig zo'n groen metallic kleurtje ? Die kwam mij vorige week ook al als een gek voorbij waarbij hij net op tijd voor een vrachtwagen weer naar rechts kon op de N48 van Dalfsen ri Hoogeveen, ging toen de N377 richting slagharen op.

JA die ja!!! Zooitje stickers achterop...

Even uitgezocht voor je er zijn 4x Chevrolet Vectra's in Nederland bekend bij het RDW.

44 RT VR 3175 cm³ V6 Grijs Sedan Datum aanvang laatste tenaamstelling 01-09-2005

73 RS ZB 3175 cm³ V6 Rood Sedan Datum aanvang laatste tenaamstelling 02-03-2012

94 RT NF ?????? V6 Zwart Sedan Datum aanvang laatste tenaamstelling 25-08-2005

95 TH RD 3200 cm³ V6 Groen Sedan Datum aanvang laatste tenaamstelling 21-02-2012

is het alleen opel of ook vauxhall vectra wat je kan vinden. ben wel benieuwd dat ik de enige ben met een msd

Er staan 6 Vauxhall Vectra's maar geen 2.5 V6.

Voor verdere vragen er staan geen Holden Vectra's in. king:

Je kunt evt je kenteken even door gegeven dan kijk ik even hoe die aangemeld staat misschien een andere zoek optie benodigd.

Terug
Naar boven