• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Alpine CDE-126BTi

turbootje

Post veel
ik had een vraagje betreft me Alpine CDE-126BTi

je zou de kleuren in kunnen stellen , maar nergens te vinden hoe of wat

iemand enig idee hoe t wel moet ?

bij mijn alpine's 9886R en D105R, staat het bij setup - general / visual en dan ergens de kleuren geloof ik..

bij mijn alpine's 9886R en D105R, staat het bij setup - general / visual en dan ergens de kleuren geloof ik..

@turbootje wrote:maar daar staat niks over in . vandaar ook de vraag :angel

Bij m'n 103BT staat het er wel gewoon in. Lijkt me maf als ze dat er uit gehaald hebben bij het nieuwere broertje.

Anyway, "F" knop 5 seconden ingedrukt houden, naar het menu "Illumination" scrollen, "enter" drukken en dan aan je volumeknop draaien om de kleursetting te kiezen.

Dan weer "enter" drukken en weer 5 seconden "F" ingedrukt houden.

Dat is bij mij de procedure.

@turbootje wrote:maar daar staat niks over in . vandaar ook de vraag :angel

Bij m'n 103BT staat het er wel gewoon in. Lijkt me maf als ze dat er uit gehaald hebben bij het nieuwere broertje.

Anyway, "F" knop 5 seconden ingedrukt houden, naar het menu "Illumination" scrollen, "enter" drukken en dan aan je volumeknop draaien om de kleursetting te kiezen.

Dan weer "enter" drukken en weer 5 seconden "F" ingedrukt houden.

Dat is bij mij de procedure.

knop rechts onder de draaiknop indrukken (ik dacht de enter knop) en dan naar illumination scrollen en enter. en dan even proberen welke van de kleur is.

heb vandaag ook die radio aangeschaft maar vind m nu al super. :thumb

knop rechts onder de draaiknop indrukken (ik dacht de enter knop) en dan naar illumination scrollen en enter. en dan even proberen welke van de kleur is.

heb vandaag ook die radio aangeschaft maar vind m nu al super. :thumb

Terug
Naar boven