• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

alrik's opel ascona B

ik wordt zondag 18 dan kan ik alleen rijden. dus daarna kom ik wel een keer langs.. op welke dagen komt het het best uit?

ik heb de eerst kilometers erop zitten. wat rijdt zon ascona fijn :D ik reed net nog in een polo uit 2004. maar ik rij toch liever in mn oude beestje :thumb

heeft iemand trouwens tips hoe ik mijn raamjaloezie goed kan vastmaken. of iemand die foto's van de bevestigings beugeltjes heeft. dan maak ik die even na..

volgens mij komen die beugeltjes in de raampees. er hoort sowieso een stangetje van boven naar beneden in het midden van de jalouzie.

zo lang niks geplaatst op het forum,

ik zit een beetje met een probleem mijn auto stoot nog wel is als ik optrek.

als ik dus het gas loslaat en dan weer rustig intrap krijg ie echt een stoot en schommelt hij wat.

ik snap dat het stoten normaal is, maar het klinkt niet helemaal goed zo erg stoten is niet goed lijkt me.

waar zou dit aan liggen. zou het aan het differentieel liggen of ...

iemand idee??

groeten

Terug
Naar boven