• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Amersfoort 2010 OPN: 10 oktober 2010

origineel gepost door schuitje

ga ik waarschijnlijk niet heen met de kadett. vandaag ineens een rare tik onder de auto. zit er speling in de tussenas in de automaatbak :o

helaas

heb me tussenaslager en rubber binnen dus vant weekend hard aan het werk en waarschijnlijk wel met de dett :D en anders de admiraal van mams;)

groetjes

Eerst met de kleine naar de voetbal, daarna kom ik wel even langs :D

[edit] Trap ik er bijna weer in: ik vergis me weer een dag, het is dus op zondag, en ik had er bijna weer op zaterdag gestaan. Zondag kan ik dus niet :swear

origineel gepost door a-manta-turbo

ik ga ook ff kijken

john heb je dit jaar wel frikandellen voor ons :P:P

jajaja een frietwagen is aanwezig:thumbup:thumbup

en de weersvoorspelling is super !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

op de meeting kan je de nieuwe dvd van sevenum 2010 kopen,of je kan hem bij mij bestellen via u2u.

dvdsevenum2010.jpg

Lijkt me een leuk evenement, zo te zien vooral georiënteerd op tuning? Ben ik welkom met een redelijk standaard '84 Kadett?:)

origineel gepost door D.E

Lijkt me een leuk evenement, zo te zien vooral georiënteerd op tuning? Ben ik welkom met een redelijk standaard '84 Kadett?:)

ja hoor idereen is welkom,en zo als je ziet kan je ook meedoen in de standaard klasse,daar zijn ook drie bekers mee te winnen:thumbup

jij bent zeer van harte welkom met je originele kadett en komen veel meer originele opel modellen :thumbup:thumbup:thumbup

is toch veel mooier als zo'n gepimpte bak:jerry:thumbup:P

origineel gepost door Black Magic

ben er helaas niet bij

heb dan de fotoshoot

helaas volgend jaar beter

dan verzet je die fotshoot maar :D:D:D

origineel gepost door Black Magic

kom na die tijd als het niet te laat wordt

heb je niet genoeg foto's man pppfffff:P

Terug
Naar boven