• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

amortiseurs

heeft er toevallig iemand gegevens over de werking van electronisch geregelde amortiseurs van een astra H

origineel gepost door wim-v6

mag ik vragen wat amortiteurs zijn??

Willem

schokdempers :D

wij belgen gebruiken de franse benaming voor auto onderdelen;)

mag ik vragen wat amortiteurs zijn??

Willem

schokdempers :D

jupzz

maar heb het net zo op Frans, en heb op school toen maar voor Duits gekozen, kom dan ook vaak zat in Duitsland, en zo weinig mogenlijk in Frankrijk.

Willem

jupzz

maar heb het net zo op Frans, en heb op school toen maar voor Duits gekozen, kom dan ook vaak zat in Duitsland, en zo weinig mogenlijk in Frankrijk.

Willem

jupzz

Willem

is dan ook het enige frans wat ik ken:jerry

zou alleen nog graag duits leren :hmmz

jupzz

Willem

is dan ook het enige frans wat ik ken:jerry

zou alleen nog graag duits leren :hmmz

heeft er toevallig iemand gegevens over de werking van electronisch geregelde amortiseurs van een astra H

welke gegevens wil je hebben?

welke gegevens wil je hebben?

origineel gepost door noc

Wat natuurlijk volkomen logisch is, want die franse auto's gaan veel vaker stuk, dus heb je het daar ook vaker over onderdelen ;) ;) :jerry:jerry

origineel gepost door noc

Wat natuurlijk volkomen logisch is, want die franse auto's gaan veel vaker stuk, dus heb je het daar ook vaker over onderdelen ;) ;) :jerry:jerry

ik zoek alle gegevens hierover,electisch schema , aansluitingen stuurdoos,kent er misschien iemand de werking van de stappenmotor?hoeveel omwentelingen hij doet enz...

Terug
Naar boven