• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

amortiseurs

ik zoek alle gegevens hierover,electisch schema , aansluitingen stuurdoos,kent er misschien iemand de werking van de stappenmotor?hoeveel omwentelingen hij doet enz...

origineel gepost door Rob-Epe

Je nais pa francie... Ich spreche lieber Deutsch, die Fransoizen konnen mich am A** lecken :p

Zo kan ie wel weer he :jerry:jerry

Rik

origineel gepost door Rob-Epe

Je nais pa francie... Ich spreche lieber Deutsch, die Fransoizen konnen mich am A** lecken :p

Zo kan ie wel weer he :jerry:jerry

Rik

Zelden zo 'n offtopic gezwam gezien.

Zal de topic starter blij mee zijn :)

Rob-Epe, waar jij door een Fransoos gelikt kan worden.... Uhm dat wil ik liever niet weten :jerry

Lucas; ondertussen, hoop ik dat je snel passend(e) antwoord(en) gaat vinden hier.

Zelden zo 'n offtopic gezwam gezien.

Zal de topic starter blij mee zijn :)

Rob-Epe, waar jij door een Fransoos gelikt kan worden.... Uhm dat wil ik liever niet weten :jerry

Lucas; ondertussen, hoop ik dat je snel passend(e) antwoord(en) gaat vinden hier.

IDS schokbrekers dus..

Misschien dat dit het wat makkelijker maakt.

Maar wat is je bedoeling Lucas, met die schokbrekers, inbouwen of nakijken / repareren.

Willem

IDS schokbrekers dus..

Misschien dat dit het wat makkelijker maakt.

Maar wat is je bedoeling Lucas, met die schokbrekers, inbouwen of nakijken / repareren.

Willem

hoi Wim,

de bedoeling is dit systeem te gebruiken voor wedstrijddoeleinden,maar wil het met handmatige verstelling maken,daar dit met een stappenmoptor is wil ik erachter komen in hoeveel stappen de regeling is ,hoe het aangestuurd word enz...

bestaat hier een schema van?

alvast bedankt voor uw reactie

hoi Wim,

de bedoeling is dit systeem te gebruiken voor wedstrijddoeleinden,maar wil het met handmatige verstelling maken,daar dit met een stappenmoptor is wil ik erachter komen in hoeveel stappen de regeling is ,hoe het aangestuurd word enz...

bestaat hier een schema van?

alvast bedankt voor uw reactie

citroën heeft wel een systeem erin zitten die je met de hand kan instellen ,misschien kan je bij de citroën dealer om info of een tekening vragen.

citroën heeft wel een systeem erin zitten die je met de hand kan instellen ,misschien kan je bij de citroën dealer om info of een tekening vragen.

Terug
Naar boven