• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ampera shopje

Het was niet mijn bedoeling om er een contest (12) van te maken maar het begint er nu wel op te lijken. Doen?

Helaas is het met de puter waar Photoshop op staat nog steeds $#@^%& maar ik blijf proberen.

Jan

thnx:) juah ik krijg ook dat accorde / civic gevoel zo :o

contest lijkt me wel leuk de meeste hebben er al 1 gemaakt:D

@JFHSas had er ook nog 1 van de achterkant kan er niet meer op verzinnen eigenlijk:angel

ampera42.jpg

origineel gepost door JFHSas

Het was niet mijn bedoeling om er een contest (12) van te maken maar het begint er nu wel op te lijken. Doen?

Helaas is het met de puter waar Photoshop op staat nog steeds $#@^%& maar ik blijf proberen.

Jan

Contest met een nieuwe auto aub :P

wordt miss een beetje verwarrend als er meer contests door elkaar lopen.. is denk ik leuker als we het bij 1tje houden. Win daar;) dan kun je d'r n contest mee make met deze ampera..

grtz

Ja, maar wat jammer is is dat ik m'n halve ampera shop heb weggegeven :jerry

Zal ff kijken of er nog een andere contest loopt

//Edit: Contest loopt nog tot 11 maart. Dan begint m'n weekend, dus kan ik misschien ook wat leuks bouwen :D.

de winnaar van die contest (11 maart bekend) maakt dan een nieuwe contest.. je kunt beter bij de volgende contest meedoen en een goeje shop make om vervolgens te winne.. dan mag jij n nieuwe foto uitzoeken.

Terug
Naar boven