• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ander navigatie/radio in opel signum

Ik heb een Opel signum uit 2005, de radio/navigatie doet af en toe moeilijk dus ik wil deze vervangen. nu ben ik deze set tegen gekomen http://www.navaudio.nl/products/Opel-Astra{47}vectra{47}...--autoradio-navigatie.html" onclick="window.open(this.href);return false;

De vraag is alleen is het mogelijk deze te vervangen zodat alles nog blijft werken. De kachel en al die instellingen gaan ook via het originele schermpje van de radio. Deze blijft dan ook gewoon zitten, maar werkt deze dan nog is de vraag? Mischien dat iemand ervaring heeft met deze radio? Er staat ook bij dat de originele stuurbediening blijft werken, maar ik las ergens weer dat dat niet gaat als je wieltjes hebt ipv drukknopjes op je stuur.

alvast bedankt.

Lawrence

persoonlijk vind ik de originele systemen het mooist

alles is daarin geïntegreerd

je gaat er persoonlijk niet op vooruit met die radio.

daarbij krijg je ook nog zo'n lelijke astra knik in je radio (die in een vectra niet zit)

persoonlijk vind ik de originele systemen het mooist

alles is daarin geïntegreerd

je gaat er persoonlijk niet op vooruit met die radio.

daarbij krijg je ook nog zo'n lelijke astra knik in je radio (die in een vectra niet zit)

Welkom hier. Volgens mij gaat je kachelgedeelte gewoon over je originele display. Heb anders nog een complete cd70 set te koop. Zie marktplaats gedeelte of kijk via onderstaande link.

Greetz Roel met een C.

viewtopic.php?f=62&t=149919

Welkom hier. Volgens mij gaat je kachelgedeelte gewoon over je originele display. Heb anders nog een complete cd70 set te koop. Zie marktplaats gedeelte of kijk via onderstaande link.

Greetz Roel met een C.

viewtopic.php?f=62&t=149919

thnks voor je reactie, ja ik heb precies dezelfde radio/navi. Dus ik wil eigenlijk erop vooruit anders kan ik deze wel houden :) vandaar mijn vraag.

thnks voor je reactie, ja ik heb precies dezelfde radio/navi. Dus ik wil eigenlijk erop vooruit anders kan ik deze wel houden :) vandaar mijn vraag.

Dat ben ik met je eens, maar mijnes hapert nogal vaak, dus daarom wil ik eigenlijk eentje met wat modernere mogelijkheden ;). en deze komt dan nog redelijk in de buurt van wat erbij past.

Dat ben ik met je eens, maar mijnes hapert nogal vaak, dus daarom wil ik eigenlijk eentje met wat modernere mogelijkheden ;). en deze komt dan nog redelijk in de buurt van wat erbij past.

ja denk je? ik heb mij laten informeren dat dat zo goed als niet gedaan wordt vanwege het feit dat het al best een oude radio is.

ja denk je? ik heb mij laten informeren dat dat zo goed als niet gedaan wordt vanwege het feit dat het al best een oude radio is.

Als ik het me goed kan herinneren, is deze radio eigenlijk alleen bedoelt voor de astra H, welke een knik in het dashboard heeft, welke de vectra c en de signum niet hebben. Het pas schijnbaar wel gewoon maar verdiend in mijn ogen niet de schoonheidsprijs. Verder schijn het wel plezierig te werken heb ik mij laten vertellen.

Heb je overigens de cd70 al up laten daten bij de dealer (of zelf de update cd bestellen a 8,48) misschien dat dat de problemen oplossen (10-7-2007 is de laatste update geweest).

Als ik het me goed kan herinneren, is deze radio eigenlijk alleen bedoelt voor de astra H, welke een knik in het dashboard heeft, welke de vectra c en de signum niet hebben. Het pas schijnbaar wel gewoon maar verdiend in mijn ogen niet de schoonheidsprijs. Verder schijn het wel plezierig te werken heb ik mij laten vertellen.

Heb je overigens de cd70 al up laten daten bij de dealer (of zelf de update cd bestellen a 8,48) misschien dat dat de problemen oplossen (10-7-2007 is de laatste update geweest).

Ben uiteindelijk ook voor origineel gegaan. Veel mooier en er zijn idd zo als Bas zegt genoeg aanbieders die repareren voor schappelijke prijzen. Setje van Roel is een mooie set welke zeer scherp geprijst is :thumbup

Safe driving Jurgen

Ben uiteindelijk ook voor origineel gegaan. Veel mooier en er zijn idd zo als Bas zegt genoeg aanbieders die repareren voor schappelijke prijzen. Setje van Roel is een mooie set welke zeer scherp geprijst is :thumbup

Safe driving Jurgen

Terug
Naar boven