• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere astra kopen. van 1999 naar 2005 model.vraagjes!

Beste mede Opel liefhebbers. Helaas kan ik er niet meer achterkomen wat mijn oude username enz is die ik al jaren had. Dus heb ik een nieuwe aangemaakt.

Ik rij al jaren een Opel Astra G sport uit 1999. Nu we met oog op de toekomst toch wat groter willen gaan rijden, zijn we van plan een Opel Astra station 1.6 of 1.8 benzine van 2005/6 te halen. Airco , cruisecontrol enz enz. We hebben nog niet specifiek een auto op het oog omdat... We in onze prijsklasse ( +- 3500€) plus inruil oude Astra alleen leuke auto's vinden met rond de 200000 km op de teller. Dus hierbij een aantal vraagjes:

- in hoe ver is de km stand een probleem ( of juist niet) bij deze modellen.

- iemand ervaringen en problemen met deze modellen? (Kinderziektes, extra aandachtspunten)

- per hoeveel 1000 km moet de distributie riem vervangen worden?

Ik hoop dat er mensen zijn die mij n vragen willen beantwoorden en wat ervaringen willen delen! Alvast erg bedankt!

M. Vd linde

Terug
Naar boven