• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere auto gekocht update!!!

nou hier dan de foto's nou die hier staat, vandaag alleen gewassen en x goed schoongemaakt, eerste mooie dag als ik vrij ben, ondergaat ie een kenotech behandeling :D

picca's

27-03-2010010.jpg

27-03-2010009.jpg

27-03-2010011.jpg

27-03-2010012.jpg

mooie wagen hoor. ik heb van veel petjes rijders gehoort dat die v5 motoren erg slecht zijn. erg snel stuk en veel olie verbruik. denk dat het wel afhankt van de gebruiker. maar goed. ik hoor het wel vaak. vind het wel een onwijs mooi geluid dat die dingen geven. heb ook wel eens een r32 gehoort, inwendig mooi, uitlaat geluid vind ik niks bijzonders helaas.

en dat van 1 merk, tja, waarom?? een vw rijd ook goed. misschien wel beter. ik heb na de corsa tig auto's proefgereden, het is wel opel geworden omdat ik dat het beste vind rijden.:angel had wel bijna een seat cordoba 1.6 16v (100pk) coupe geel sport gekocht. helaas wou hij geen garantie geven. maar dat ding reed wel erg goed. alleen erg jammer van die radio. speakers geven een er matig rgeluid, en je kan geen andere radio erin zetten.

Robert_corsa:

Andere radio cordoba:

Vaak word die dan in het dashboard kastje gemaakt..

originele moet wel blijven ivm kachelbediening..

Bij de Leon/Toledo kan wel een andere radio worden geplaatst op een normale manier.

en dat van die V5 motor stond al eerder geschreven..

Willem

Mooie auto hoor.

Die twee eerste reacties: Beetje jammer. Das net zoiets als voetbalsupporters van een andere club in elkaar slaan, geintje onderling kan, maar jongens, doe ff normaal.

@ willem. heb het gelezen van die moteren.

en klopt, kon in het dashbord kastje. maar dat is niet 123 gebeurt, daar komt heel veel bij kijken. is ook 1 van de redenen waarom ik heb toen niet gekocht had. wil toch een knap stukje muziek kunnen draaien:angel de zus van mijn baas rijd exact die zelfdde als ik wou, alleen dan de 1.8 20v. dat is wel een erg lekkere moter hoor. rijd echt geweldig. maar vind opel toch steviger rijden. en voor mij iets praktischer. en vind het persoonlijk een mooier afgewerkte auto van binnen.

nice ride!

enige minpunt is de achterkant die sjonnie uitlaat past niet bij deze auto.

daar zul je naar mijn mening een beschaafder exemplaar voor moeten zoeken dan is alles in lijn

klopt, die uitlaat had ik ook opgemerkt, heb de orginele erbij gekregen, dus nog ff kijken wat ik doe, of ik pleur de orginele eronder, of een andere die er wat beter onderstaat,

verder ben ik dik tevreden over de motor en de auto, genoeg power, rijd comfortabel en die luxe :wub

over het boxengeluid heb ik hier nix te klagen, zit nu pioneer radio met scherm in, en 8 boxen orgineel af fabriek, geluid is super,

had eerst plannen om me sub en versterkers erin te gooien, maar dat hoeft dus niet.

gr stefan

Terug
Naar boven