• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Andere einddemper Astra G coupe.

Inderdaad fnf zit er compleet naast die deuk is voor je reservewielbak te laten passen de trekhaakzit altijd in

de weg bij het sierstuk ik heb van mijn trekhaak 1,5cm afgeslepen en een stuk uit het sierstuk

om het te laten passen en nog moet er rubber tussen wegens het tikken

@AsconaC20NE wrote:ik heb een coupe demper van irmsher onder mijn cabrio gezet, zo van onderen lijkt het een beetje raar maar staat echt heel erg mooi! (en vanzelfsprekend goede kwaliteit, ziet er nu na 2,5 jaar nog als nieuw uit)

Nokia-N96-joost900.jpg

kosten: 180 euro, nieuw

20 mei 2012 mooie cabriorit voor dakloze Opels, zie TwinTop.nl

gaan we deze daar ook zien?

kan dat ik er naast zit met de deuk, maar in de weg van het sierstuk? :wtf

bij mij zat hij niet in de weg van de sierstuk, maar rammelde hij wel ertegen.

en volgens mij zit er in mijn einddemper geen deuk, en hij komt ook niet tegen mijn reserve wielbak aan.

nu heb ik dan er 1 van een Coupe onderhangen, maar dat terzijde.

ga van de week dan wel even onder de auto liggen, om te kijken waar mijn trekhaak heeft gezeten..... ;) kom ik nog op terug. :vertag :jerry

oh, hij loopt niet meer aan hoor: trekhaak is er al een goed half jaar onderweg. :jerry

maar ik weet wel waar ik moet zoeken, aangezien ik niets in de 4 gaten heb gestopt die erin zitten. :thumb

zat wel tegen mijn bumper aan in het begin, daar heb ik bij 1 ophangpunt een hoekje afgeknipt, gelijk over. :D

@FnF_racer wrote:

hij rammelde er wel tegen ????

dus dan zit hij toch in de weg of niet ?

en in je originele demper zit inderdaad geen deuk maar in een sebring of remus of irmscher of dergelijke zit allemaal een deuk in

@opel-motorsport wrote:@FnF_racer wrote:

hij rammelde er wel tegen ????

dus dan zit hij toch in de weg of niet ?

en in je originele demper zit inderdaad geen deuk maar in een sebring of remus of irmscher of dergelijke zit allemaal een deuk in

bij mij betekend in de weg, dat het daardoor niet gemonteerd kan worden.

dit is meer te dicht op elkaar zitten. ;)

ik ga het morgenavond echt even nakijken... ;)

Terug
Naar boven