• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere hobby dan je Opel

@H&T wrote:@EppeRRR wrote:

@H&T: Dat zijn er genoeg, geldrovende hobby is het niet? :P

Dat zeg ik nou ook steeds tegen mij vrouw. :hmmz

Mijn broer rijdt met 1 op 5 trucks, en hij heeft nog wat straat/zand auto's. Hebben in Hoogeveen regelmatig met mooi weer het stukje voor de Gamma afgezet om te racen :D

Heeeee Moderator waren de plaatjes zo schokkend!! Bied het toch ook niet aan :jerry :jerry

Maaar waar is die Demolition Haze te scoren dan?

Heeeee Moderator waren de plaatjes zo schokkend!! Bied het toch ook niet aan :jerry :jerry

@DMLB ceo wrote:Heeeee Moderator waren de plaatjes zo schokkend!! Bied het toch ook niet aan :jerry :jerry

Er word waarschijnlijk geen onderscheid gemaakt tussen hard en sofdrugs

Hoewel voor ons het gebruik van softdrugs normaal is, zijn er mensen die daar het tegengestelde over denken

Het regelement is hier ook niet 100% duidelijk over, en omdat softdrugs legaal zijn vond ik de volgende regel niet echt van toepassing

- Het verkopen/aanprijzen van wapens, drugs, illegale software (bijv TIS of EPC)of andere bij de wet verboden artikelen.

om onduidelijkheid te voorkomen lijkt het me beter hier een kleine aanpassing op te maken door (soft) voor het woordje drugs te plaatsen

Ik zal het onderwerp verder links laten liggen...

@DMLB ceo wrote:Heeeee Moderator waren de plaatjes zo schokkend!! Bied het toch ook niet aan :jerry :jerry

Er word waarschijnlijk geen onderscheid gemaakt tussen hard en sofdrugs

Hoewel voor ons het gebruik van softdrugs normaal is, zijn er mensen die daar het tegengestelde over denken

Het regelement is hier ook niet 100% duidelijk over, en omdat softdrugs legaal zijn vond ik de volgende regel niet echt van toepassing

- Het verkopen/aanprijzen van wapens, drugs, illegale software (bijv TIS of EPC)of andere bij de wet verboden artikelen.

om onduidelijkheid te voorkomen lijkt het me beter hier een kleine aanpassing op te maken door (soft) voor het woordje drugs te plaatsen

Ik zal het onderwerp verder links laten liggen...

Mijn resterende hobbies zijn oa ons Vdub-clubje :thumb

Verder het sleutelen in het algemeen, outdoor festivals bezoeken, plaatjes draaien en m'n vriendin :wub

PS, modje; je capslock staat aan.

Mijn resterende hobbies zijn oa ons Vdub-clubje :thumb

Verder het sleutelen in het algemeen, outdoor festivals bezoeken, plaatjes draaien en m'n vriendin :wub

PS, modje; je capslock staat aan.

Dit zijn mijn hobby's

senator1.jpg

PICT0010.jpg

PICT0048.jpg

RD500.jpg

Afbeelding276.jpg

knipoog.jpg

Andere hobbies hab ich auch idd.

M'n piano en gitaar.

Rijden op en sleutelen aan m'n grote jongens brommer (CBR1000F dcbs).

En geld uitgeven ben ik ook erg goed in. Gaat beter dan sparen....

Andere hobbies hab ich auch idd.

M'n piano en gitaar.

Rijden op en sleutelen aan m'n grote jongens brommer (CBR1000F dcbs).

En geld uitgeven ben ik ook erg goed in. Gaat beter dan sparen....

@Bupke wrote:Urban exploring....

Dat is mijn angere grote grote hobby...

Ik heb een 7D en een 30D.

Met 10-20mm Lens van sigma

en de 50mm van canon.

Af en toe nog wat autofotografie.

Nice, ik schiet zelf met een 400D

De Sigma 10-20 en de Canon 50mm zitten ook in mijn tas, samen met nog een paar lezen :D

Mijn grootste hobby naast Opel is het toevoegen van orginele opties en assecoires aan mijn Benz.

intrieur.jpg

C200xenon6000K223.jpg
amgstyling2MBforum-1.jpg

@Bupke wrote:Urban exploring....

Dat is mijn angere grote grote hobby...

Ik heb een 7D en een 30D.

Met 10-20mm Lens van sigma

en de 50mm van canon.

Af en toe nog wat autofotografie.

Nice, ik schiet zelf met een 400D

De Sigma 10-20 en de Canon 50mm zitten ook in mijn tas, samen met nog een paar lezen :D

Mijn grootste hobby naast Opel is het toevoegen van orginele opties en assecoires aan mijn Benz.

intrieur.jpg

C200xenon6000K223.jpg
amgstyling2MBforum-1.jpg

Mijn paardje, middeleeuws re-enactment, middeleeuws zwaardvechten, turnen, mijn bedrijfje, de konijntjes, aquaria, middeleeuws longbow schieten, schieten met antieke vuurwapens en ik sta zo af en toe model.

En mijn fordje natuurlijk ;)

Dat is het wel zo'n beetje geloof ik. Hoewel ik altijd wel wat vergeet ;).

Mijn paardje, middeleeuws re-enactment, middeleeuws zwaardvechten, turnen, mijn bedrijfje, de konijntjes, aquaria, middeleeuws longbow schieten, schieten met antieke vuurwapens en ik sta zo af en toe model.

@Eamane wrote:Mijn paardje, middeleeuws re-enactment, middeleeuws zwaardvechten, turnen, mijn bedrijfje, de konijntjes, aquaria, middeleeuws longbow schieten, schieten met antieke vuurwapens en ik sta zo af en toe model.

Das een beste waslijst.. !!

Ik hou het simpel met beetje computeren en met mooi weer lekker motorrijden. king:

Terug
Naar boven