• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere hobby dan je Opel

[rquote=1838682&tid=140180&author=Peer010]oh ja en skaten of rolschaatsen hoe je het wil noemen en dan vooral in de zomer Wednesday Night Skate in Rotterdam is de laatste jaren echt een mega feest lekkere muziek lekkere chickies en na de tocht een lekker biertie:P[/rquote]

dat kan je wel zeggen als die rijdende disco

aanhanger hier langs komt en af moet remmen voor de drempels en de kruising dan staan de dubbel glas

ramen te springen in hun sponningen:jerry:jerry:jerry

maar idd echt een mooi feest

naast me opel ook nog andere auto`s maar ben ook erg actief met motorfietsen, rij zelf nu al zo`n 7 jaar motor en t word nu wel eens tijd voor een andere.

als me auto`s af zijn ga ik maar eens een streetfighter bouwen.... een soort jongensdroom...

verder heb ik ook nog me slangen en vogels en game ik soms lekker ff op de ps3

naast me opel ook nog andere auto`s maar ben ook erg actief met motorfietsen, rij zelf nu al zo`n 7 jaar motor en t word nu wel eens tijd voor een andere.

als me auto`s af zijn ga ik maar eens een streetfighter bouwen.... een soort jongensdroom...

verder heb ik ook nog me slangen en vogels en game ik soms lekker ff op de ps3

Eigenlijk racefietsen, maar dit heb ik helaas wegens een nekhernia op moeten geven.

Zit nu dus te kijken met een splinternieuwe racefiets waar ik niks meer me kan doen en ben dus zoekende naar een nieuwe hobby.

Dus als iemand op zoek is naar een racefiets........ik heb hem te koop staan

Eigenlijk racefietsen, maar dit heb ik helaas wegens een nekhernia op moeten geven.

Zit nu dus te kijken met een splinternieuwe racefiets waar ik niks meer me kan doen en ben dus zoekende naar een nieuwe hobby.

Dus als iemand op zoek is naar een racefiets........ik heb hem te koop staan

m'n grootste hobby is het huis, heb zelf een huis getekend en laten bouwen. Tuinieren is een van m'n hobby's, en zoals je ziet kan ik daar m'n hele zaligheid wel in kwijt.

Foto-FVWILWGD.jpg

Foto-8H88RDBS.jpg

laatste project, tuinmuurtjes:

Foto-NJPNYUCE.jpg

Foto-SEFL476D.jpg

Foto-BQ8A4NY8.jpg

daarnaast rij ik net als Roelof met rc, alleen rij ik samen met m'n 4-jarige zoontje puur recreatief en kom nooit op een baan...

Foto-PBSTY37R.jpg

Foto-DNVDKT6W.jpg

(HPI RS4 Evo 3, verkocht)

Foto-YRK4AGGA.jpg

vol aluminium FG Marder, 26cc power!

Foto-E863ZKCW.jpg

m'n grootste "noodgedwongen" hobby is wel m'n kleine meisje, nu 20 maanden oud en lichamelijk en geestelijk gehandicapt. Dit vreet zoveel tijd dat ik amper aan de andere hobby's toe kom (afgezien van de tuin, dat gaat altijd door)

m'n grootste hobby is het huis, heb zelf een huis getekend en laten bouwen. Tuinieren is een van m'n hobby's, en zoals je ziet kan ik daar m'n hele zaligheid wel in kwijt.

Foto-FVWILWGD.jpg

Foto-8H88RDBS.jpg

laatste project, tuinmuurtjes:

Foto-NJPNYUCE.jpg

Foto-SEFL476D.jpg

Foto-BQ8A4NY8.jpg

daarnaast rij ik net als Roelof met rc, alleen rij ik samen met m'n 4-jarige zoontje puur recreatief en kom nooit op een baan...

Foto-PBSTY37R.jpg

Foto-DNVDKT6W.jpg

(HPI RS4 Evo 3, verkocht)

Foto-YRK4AGGA.jpg

vol aluminium FG Marder, 26cc power!

Foto-E863ZKCW.jpg

m'n grootste "noodgedwongen" hobby is wel m'n kleine meisje, nu 20 maanden oud en lichamelijk en geestelijk gehandicapt. Dit vreet zoveel tijd dat ik amper aan de andere hobby's toe kom (afgezien van de tuin, dat gaat altijd door)

Honda 4T brommers. Voornamelijk de ss50. Ook heb ik een gpz900r die nu rond de 1000cc heeft door zzr1200 zuigers.

Honda 4T brommers. Voornamelijk de ss50. Ook heb ik een gpz900r die nu rond de 1000cc heeft door zzr1200 zuigers.

[rquote=1838936&tid=140180&author=TonSR][rquote=1838682&tid=140180&author=Peer010]oh ja en skaten of rolschaatsen hoe je het wil noemen en dan vooral in de zomer Wednesday Night Skate in Rotterdam is de laatste jaren echt een mega feest lekkere muziek lekkere chickies en na de tocht een lekker biertie:P[/rquote]

aanhanger hier langs komt en af moet remmen voor de drempels en de kruising dan staan de dubbel glas

maar idd echt een mooi feest[/rquote]

Ik heb daar tot voor kort nog aan meegereden op me steppie! :wub

[rquote=1838936&tid=140180&author=TonSR][rquote=1838682&tid=140180&author=Peer010]oh ja en skaten of rolschaatsen hoe je het wil noemen en dan vooral in de zomer Wednesday Night Skate in Rotterdam is de laatste jaren echt een mega feest lekkere muziek lekkere chickies en na de tocht een lekker biertie:P[/rquote]

maar idd echt een mooi feest[/rquote]

Ik heb daar tot voor kort nog aan meegereden op me steppie! :wub

Naast de Opel hobby verzamel ik 1:18 modellen van Ferrari en Opel OPC modellen.

Ik heb nu 2 vitrinekasten vol staan met heel veel verschillende modellen van Ferrari, ik heb 2 pronkstukken staan die in zeer gelimiteerde oplage zijn gemaakt.

De Ferrari 458 Italia van BBR hier zijn er maar 900 van gemaakt over de hele wereld

BBR1813DR.jpg

En de Ferrari 599xx van MR models, van dit schaalmodel zijn er maar 50 gemaakt.

4379657740_1b29a99796.jpg

Ik hoop er binnenkort weer een paar bij de verzameling toe te voegen.

Van de OPC modellen heb ik ze bijna allemaal inclusief de Insignia modellen.

Naast de Opel hobby verzamel ik 1:18 modellen van Ferrari en Opel OPC modellen.

Ik heb nu 2 vitrinekasten vol staan met heel veel verschillende modellen van Ferrari, ik heb 2 pronkstukken staan die in zeer gelimiteerde oplage zijn gemaakt.

De Ferrari 458 Italia van BBR hier zijn er maar 900 van gemaakt over de hele wereld

BBR1813DR.jpg

En de Ferrari 599xx van MR models, van dit schaalmodel zijn er maar 50 gemaakt.

4379657740_1b29a99796.jpg

Ik hoop er binnenkort weer een paar bij de verzameling toe te voegen.

Van de OPC modellen heb ik ze bijna allemaal inclusief de Insignia modellen.

Terug
Naar boven