• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere hobby dan je Opel

hobby's naast de Opels.

Tsja,een andere hobby van me is modeltreintjes.Op het moment vanwege een kleine flat ben ik alleen verzamelaar maar als ik ooit groter woon dan gaat er ook een baan komen.

En mn andere hobby is ook daadwerkelijk een Hobby,namelijk mn Caravan.Heerlijk om na een week werken de sleur te doorbreken en lekker naar mn caravan te gaan,heerlijk in het bos,elk weekend een beetje vakantie.

hobby's naast de Opels.

Tsja,een andere hobby van me is modeltreintjes.Op het moment vanwege een kleine flat ben ik alleen verzamelaar maar als ik ooit groter woon dan gaat er ook een baan komen.

En mn andere hobby is ook daadwerkelijk een Hobby,namelijk mn Caravan.Heerlijk om na een week werken de sleur te doorbreken en lekker naar mn caravan te gaan,heerlijk in het bos,elk weekend een beetje vakantie.

[rquote=1839051&tid=140180&author=SiggieTigra]m'n grootste hobby is het huis, heb zelf een huis getekend en laten bouwen. Tuinieren is een van m'n hobby's, en zoals je ziet kan ik daar m'n hele zaligheid wel in kwijt.

Foto-FVWILWGD.jpg

[/rquote]

kijk aan, das een leuk optrekje arnaud.

:thumbup

ikzelf heb feitelijk de alleraardigste 4 kollomer hier in de schuur als onderdeel van de hobby :D

[rquote=1839051&tid=140180&author=SiggieTigra]m'n grootste hobby is het huis, heb zelf een huis getekend en laten bouwen. Tuinieren is een van m'n hobby's, en zoals je ziet kan ik daar m'n hele zaligheid wel in kwijt.

Foto-FVWILWGD.jpg

[/rquote]

:thumbup

ikzelf heb feitelijk de alleraardigste 4 kollomer hier in de schuur als onderdeel van de hobby :D

Naast opels (eigenlijk alles op auto gebied) ben ik een erg fanatieke wedstrijdzwemmer en ik heb een eigen muziekstudiootje,

ook ik ben erg veel met mijn huis bezig

een deel van mn apparatuur ...

DSC00460.jpg

Naast opels (eigenlijk alles op auto gebied) ben ik een erg fanatieke wedstrijdzwemmer en ik heb een eigen muziekstudiootje,

ook ik ben erg veel met mijn huis bezig

een deel van mn apparatuur ...

DSC00460.jpg

[rquote=1841081&tid=140180&author=Ghanz][/rquote]

[/rquote]

Dacht ik! Kom maar eens een biertje doen!

Zag vanochtend ook weer een oranje gevaarte door h'berg scheuren...

[rquote=1841081&tid=140180&author=Ghanz][/rquote]

[/rquote]

Dacht ik! Kom maar eens een biertje doen!

Zag vanochtend ook weer een oranje gevaarte door h'berg scheuren...

@big sexy...

beste knaap van een antenne op de rekor.

vind hier de little will groot zat, op zo`n klein ding als een senator :P

[rquote=1841054&tid=140180&author=asconahobbyist]hobby's naast de Opels.

En mn andere hobby is ook daadwerkelijk een Hobby,namelijk mn Caravan.Heerlijk om na een week werken de sleur te doorbreken en lekker naar mn caravan te gaan,heerlijk in het bos,elk weekend een beetje vakantie.[/rquote]

kijk aan nog een modelspoor liefhebber ik heb hier dus wel

een baan 5 meter Lang 3 meter breed en dan nog

een stuk van 3 meter de baan ligt in u vorm met een

midden pad waar ook de bediening zit rollend materiaal

is van marklin.

vgr tonsr.

@big sexy...

beste knaap van een antenne op de rekor.

vind hier de little will groot zat, op zo`n klein ding als een senator :P

[rquote=1841054&tid=140180&author=asconahobbyist]hobby's naast de Opels.

En mn andere hobby is ook daadwerkelijk een Hobby,namelijk mn Caravan.Heerlijk om na een week werken de sleur te doorbreken en lekker naar mn caravan te gaan,heerlijk in het bos,elk weekend een beetje vakantie.[/rquote]

kijk aan nog een modelspoor liefhebber ik heb hier dus wel

een baan 5 meter Lang 3 meter breed en dan nog

een stuk van 3 meter de baan ligt in u vorm met een

midden pad waar ook de bediening zit rollend materiaal

is van marklin.

vgr tonsr.

ja ken het laatste beeld wel, me maatje reed wel eens met een wilson 1000, die doet ook al aardig zwieberen :D

ja ken het laatste beeld wel, me maatje reed wel eens met een wilson 1000, die doet ook al aardig zwieberen :D

Terug
Naar boven