• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere hobby dan je Opel

Ik had het verkocht aan iemand uit Leiden.

Ja, lood en dan die fles, ik ben zelf eens op de weegschaal gaan staan met volle uitrusting en die weegt dan gewoon 35 kilo (zoutwateruitrusting, zoetwater is 32 kilo).

sorry ik las er overheen. m'n pa die duikt zover ik weet alleen met een drysuit.

ik geloof dat hij ook geen wetsuit heeft..

waar heb je eigenlijk je diploma's van? PADI of NOB?

sorry ik las er overheen. m'n pa die duikt zover ik weet alleen met een drysuit.

ik geloof dat hij ook geen wetsuit heeft..

waar heb je eigenlijk je diploma's van? PADI of NOB?

Geeft niet.

Ik duik via de NOB, zit ook aangesloten bij een vereniging (dus ook iedere week trainingen enzo). En ben momenteel bezig met de derde ster, dus ben al een redelijk hoge ;) Zal vanavond even foto's posten.

Geeft niet.

Ik duik via de NOB, zit ook aangesloten bij een vereniging (dus ook iedere week trainingen enzo). En ben momenteel bezig met de derde ster, dus ben al een redelijk hoge ;) Zal vanavond even foto's posten.

Het karpervissen hier hier nog niet genoemd ;-)

Ik ben zo'n dwaas die met zijn tentje in weer en wind aan het water zit.... wel staat dan de Vectra erachter :D

DSCF0469.jpg

DSCF0462.jpg

DSCF0551.jpg

Foto's van de Vectra heb ik nog niet tijdens het vissen maar de Omega stond altijd dichtbij!

CIMG2961.jpg

Het karpervissen hier hier nog niet genoemd ;-)

Ik ben zo'n dwaas die met zijn tentje in weer en wind aan het water zit.... wel staat dan de Vectra erachter :D

DSCF0469.jpg

DSCF0462.jpg

DSCF0551.jpg

Foto's van de Vectra heb ik nog niet tijdens het vissen maar de Omega stond altijd dichtbij!

CIMG2961.jpg

Wat een vis! Gooi je ze dan weer terug?

Karper is echt heel vies om te eten....

Duiken vorige week (heb nog wel meer foto's):

Kreeft.jpg

Krab_2.jpg

Anemoon.jpg

Wat een vis! Gooi je ze dan weer terug?

Karper is echt heel vies om te eten....

Duiken vorige week (heb nog wel meer foto's):

Kreeft.jpg

Krab_2.jpg

Anemoon.jpg

2x5870 1x i7 920 D0

pruttel al weer een tijdje met deze bak hij blijft maar draaien :D en alle games goed speelbaar

heb nog vveel meer gehad

zoals 3x 5670,s :)

en 2x 295GTX :)

doe er nu wat langer mee dan eerst.

en stop niet zo veel poen er meer in :P

Terug
Naar boven