• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere hobby dan je Opel

Op de urban/urbex tour? Dat heb ik nog niet eerder gedaan, iig niet op een echt serieuze locatie.

Maar staat al wel langere tijd op het verlanglijstje :D

DSCF1574.jpg

Heb nou van de week maar een gare honda mt (met kenteken) gekocht om op te knappen. Heb ik deze winter weer wat te doen haha

Misschien dat ik er deze lente/zomer nog even op rond cross en dan denk ik maar weer verkopen.

Heb nou van de week maar een gare honda mt (met kenteken) gekocht om op te knappen. Heb ik deze winter weer wat te doen haha

Misschien dat ik er deze lente/zomer nog even op rond cross en dan denk ik maar weer verkopen.

Kheb gisteren een Wallaroo opknapper gekocht.

Dus de aankomende weken een beetje hobbyen en dan daarop naar het werk.

Moet alleen de scooter nog verkopen....

Kheb gisteren een Wallaroo opknapper gekocht.

Dus de aankomende weken een beetje hobbyen en dan daarop naar het werk.

Moet alleen de scooter nog verkopen....

We zijn begonnen aan de cinewall :thumbup

Mn pa heeft zn koekiesmachine weer eens tevoorschijn getoverd. Ideale machine, veel beter als houtdeuvels.

378749_2993153468958_1265808258_33114664_227815043_n.jpg

De kast voor de apparatuur.

385136_2993250831392_1265808258_33114676_963471989_n.jpg

T wordt een grote wand in de hoek van de woonkamer, alles van de vloer, alle draden achter de wand. De tv hang ik aan een kantelbeugel. Speakers van de home cinema set komen boven in de wand. daar maak ik later een plaat voor met geluidsdoorlatende stof.

We zijn begonnen aan de cinewall :thumbup

Mn pa heeft zn koekiesmachine weer eens tevoorschijn getoverd. Ideale machine, veel beter als houtdeuvels.

378749_2993153468958_1265808258_33114664_227815043_n.jpg

De kast voor de apparatuur.

385136_2993250831392_1265808258_33114676_963471989_n.jpg

T wordt een grote wand in de hoek van de woonkamer, alles van de vloer, alle draden achter de wand. De tv hang ik aan een kantelbeugel. Speakers van de home cinema set komen boven in de wand. daar maak ik later een plaat voor met geluidsdoorlatende stof.

Heb nog nooit met die koekies gewerkt, werk(te) altijd met deuvels hobby- en bedrijfsmatig.

Heb zelf afgelopen zomer ook een setje speakers gemaakt met een paar overgebleven 13cm caraudio composet.

file.php

Even getest in de schuur toendertijd :D

[youtube:3ui7vd3k]

Heb nog nooit met die koekies gewerkt, werk(te) altijd met deuvels hobby- en bedrijfsmatig.

Heb zelf afgelopen zomer ook een setje speakers gemaakt met een paar overgebleven 13cm caraudio composet.

file.php

Even getest in de schuur toendertijd :D

[youtube:3ui7vd3k]

Werkt echt lekker hoor. Je hebt alleen wel een dure freesmachine nodig. Geen gemartel meer met gaten boren om die puntjes over te rammen in het andere deel....Gewoon uitmeten en frezen. Of gewoon snel de machine op de kant in laten frezen. Bij alle delen.

Kastje was binnen een half uur zover als de 2e foto, inclusief sleufwerk voor de liggers.

Mooie speakerset. Ik had ooit eens gehoord dat caraudio en home audio niet samen gingen ivbm de 8 ohm die homeaudio versterkers hebben....

Maar dit ziet er lekker uit! :thumbup

Werkt echt lekker hoor. Je hebt alleen wel een dure freesmachine nodig. Geen gemartel meer met gaten boren om die puntjes over te rammen in het andere deel....Gewoon uitmeten en frezen. Of gewoon snel de machine op de kant in laten frezen. Bij alle delen.

Kastje was binnen een half uur zover als de 2e foto, inclusief sleufwerk voor de liggers.

Mooie speakerset. Ik had ooit eens gehoord dat caraudio en home audio niet samen gingen ivbm de 8 ohm die homeaudio versterkers hebben....

@Fearless wrote:Werkt echt lekker hoor. Je hebt alleen wel een dure freesmachine nodig. Geen gemartel meer met gaten boren om die puntjes over te rammen in het andere deel....Gewoon uitmeten en frezen. Of gewoon snel de machine op de kant in laten frezen. Bij alle delen.

Moet je achterop je versterker kijken ;)

Deze surround versterker levert 2x135w max stereo en 2x55w rms stereo. En deze is stabiel van 4 t/m 16 Ohm ;)

Als hij meer dan 4 Ohm stabiel is (6 of 8 Ohm komt veel voor) dan kan dit idd niet goed gaan, heeft mij na 2 jaar een versterker gekost ;)

Maar dank je voor het compliment, ben benieuwd naar jouw resultaat :D

@Fearless wrote:Werkt echt lekker hoor. Je hebt alleen wel een dure freesmachine nodig. Geen gemartel meer met gaten boren om die puntjes over te rammen in het andere deel....Gewoon uitmeten en frezen. Of gewoon snel de machine op de kant in laten frezen. Bij alle delen.

Moet je achterop je versterker kijken ;)

Deze surround versterker levert 2x135w max stereo en 2x55w rms stereo. En deze is stabiel van 4 t/m 16 Ohm ;)

Als hij meer dan 4 Ohm stabiel is (6 of 8 Ohm komt veel voor) dan kan dit idd niet goed gaan, heeft mij na 2 jaar een versterker gekost ;)

Maar dank je voor het compliment, ben benieuwd naar jouw resultaat :D

T wordt geen high end spul. Gewoon een nette wand waar de tv aan komt.

Ik wou geen hoekmeubel om de tv op te zetten. Ik vond die wanden altijd wel gaaf. Dus dan maar een wand in een hoek maken :agent

Terug
Naar boven