• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere hobby dan je Opel

-gamen

-motor, brommer

-rc wagens

-schildpadden, vissen

-sportschool, darten, klootschieten, kickboksen

- f1, TT Assen

- transformers

:angel Vast nog wel het 1 en ander vergeten

Heb net dit topic doorgelezen en aardig wat rc fanaten.

Ik heb 1 electro rc auto en wou hem graag gaan repareren. De ex van mijn zus heeft hem toen der tijd kapot gemaakt, ik zou alleen niet wat er kapot aan is. Misschien iemand die me tips of advies kan geven?

Gr ewoud

Verstuurd vanaf mijn GT-N7100 met Tapatalk 4

@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:-gamen

-motor, brommer

-rc wagens

-schildpadden, vissen

-sportschool, darten, klootschieten, kickboksen

- f1, TT Assen

- transformers

:angel Vast nog wel het 1 en ander vergeten

& op domme blondjes vallen :jerry

welk merk en type?

dan even uitzoeken of er nog onderdelen voor te krijgen zijn, en tegen welke prijs.

dan afwegen of het nog wel de moeite waard is.

Ik heb verschillende hobby's/bezigheden erbij.

rc-wagens (1/5 scale voornamelijk, maar ook een hpi savage, en een oudje van kyosho, 4wd 1/10 onroad)

gamen en pc's bouwen en verbouwen. (waterkoeling met name)

2 hondjes, jack russels. en binnekort een duitse dog erbij (na de verhuizing en verbouwing)

oldtimers opknappen

ben momenteel bezig een ford fiesta MK I uit 1979 APK gekeurd te krijgen

taunus combi staat voorlopig stil in de hoek tot ik tijd heb voor volledige restauratie

LT camper staat tekoop (geen tijd voor)

zondag nieuw klushok bekijken

meer ruimte dan kan ik alles op 1 locatie zetten ipv de 3 locatie's nu

Ik ben zelf bezig om een suzuki gs te verbouwen naar oldskool hardtail ;) Heb de suzuki voor een prikkie kunnen kopen en heb daarna bij het balhoofd het frame eraf geslepen en zelf een heel nieuw achterstuk gemaakt, custom zadel en spatbord erop, zelfgemaakt stuur en een harley tank. Deels zelfgemaakte kabelboom ivm alle onnodige stekkers die erop zitten. met een maand of 2 moet ie klaar wezen :thumbup

Foto-XTO7UO3I-D.jpg

Foto-IXBOGBT8-D.jpg

En maak af en toe zelf wat meubels van hout.

Foto-JQ8OGCWA-D.jpg

Foto-CCKKUCPF-D.jpg

Zal vanavond een kijken. Weet namelijk dat er een rubbertje doormidden is gescheurd toen.

Zal vanavond eens kijken wat het voor merk / type is. Vind het altijd al leuk zn wagentje en ze zijn verdomde snel ook nog eens.

@Opelpower wat heb je voor reptielen? Ik heb 8 baardagamen gehad en 1 argentijnse teju man van 1.42 is helaas vorig jaar wegens omstandigheden weg gegaan. Heb er tot vandaag nog spijt van.

Andere hobby hier is de doggies.

Ene is nogal sportief aangelegd, dus in het voorjaar weer aftrainen voor paar sportdagen vanuit de Stafford Club:

High jump en frisbee:

DSCF2143_zpsfa8f913f.jpg

DSCF2870_zpsf4211271.jpg

En de andere komt van een showlijn, dus deze wordt in het voorjaar weer getraind, zodat ze der wintervacht kwijt is en weer bespiering heeft en dan gaat ze eind april voor de show mee doen:

Looks na trainen in voorjaar:

178959_490624744316125_1397188073_n.jpg

In elk geval weer genoeg te doen in het voorjaar met de Opel meets en dan de hondenshows en sportdagen. :-)

En natuurlijk m'n dettje!

190000_448765041835429_320538359_n.jpg

ik heb een tapytpython,amazon tree boa , rattenslang, twee wimpergekko's en er komt een koppeltje boom kikkers aan

baardagamen heb ik er ooit 3 van opgevangen, zelf hou ik niet van woestijndieren.

teju's zijn mooie beesten maar ook niet mijn ding

Heb net dit topic doorgelezen en aardig wat rc fanaten.

Ik heb 1 electro rc auto en wou hem graag gaan repareren. De ex van mijn zus heeft hem toen der tijd kapot gemaakt, ik zou alleen niet wat er kapot aan is. Misschien iemand die me tips of advies kan geven?

Gr ewoud

welk merk en type?

dan even uitzoeken of er nog onderdelen voor te krijgen zijn, en tegen welke prijs.

dan afwegen of het nog wel de moeite waard is.

Ik heb verschillende hobby's/bezigheden erbij.

rc-wagens (1/5 scale voornamelijk, maar ook een hpi savage, en een oudje van kyosho, 4wd 1/10 onroad)

gamen en pc's bouwen en verbouwen. (waterkoeling met name)

2 hondjes, jack russels. en binnekort een duitse dog erbij (na de verhuizing en verbouwing)

zoiets wil ik ook nog een x bouwen alleen op yamaha xs of een hd sportster basis :thumb

@manta1988 wrote:Ik ben zelf bezig om een suzuki gs te verbouwen naar oldskool hardtail ;) Heb de suzuki voor een prikkie kunnen kopen en heb daarna bij het balhoofd het frame eraf geslepen en zelf een heel nieuw achterstuk gemaakt, custom zadel en spatbord erop, zelfgemaakt stuur en een harley tank. Deels zelfgemaakte kabelboom ivm alle onnodige stekkers die erop zitten. met een maand of 2 moet ie klaar wezen :thumbup

Foto-XTO7UO3I-D.jpg

Foto-IXBOGBT8-D.jpg

En maak af en toe zelf wat meubels van hout.

Foto-JQ8OGCWA-D.jpg

Foto-CCKKUCPF-D.jpg

Leuke collectie reptielen! Heb nu nog 2 baardjes en die blijven tot de dood.

Teju was echt mijn schatje, kom er alles mee maar mijn ouders hoefde niet in de kamer te komen. Ging ie helemaal door het lint, konden hem dus in mijn vakantie ook geen eten geven etc.

Terug
Naar boven