• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Andere motor inbouwen in kadett d

Hierbij de foto's van de gte tank die ik nog los had legen nu weet ik ook gelijk dat ik een E kadett gsi tank van voor 86 heb onder me D kadett.

Aanvoer zit bij de vulhals dus op de eerste foto.

Groeten bas.

Hey dennis haha ok dat is mooi man

veel plezier ermee maar dat zal wel goed komen:D

zou je trouwens voor mij nog ff de olie pijlstok willen opmeten??

alvast bedankt

Greetz marcel

Haha roest die ook niet kwam onder me oude D kadett vandaan hele onderkant stond goed in de ml en tektiel nergens geen roest was keihard aan de onderkant.

Groeten bas.

Me gsi tank is in mindere staat die heeft de roest duivel al een beetje gezien helaas ook aan de de binnen kant maar heb het wel is erger gezien.

denk dat je hier wel iets mee kan

2011-01-31184219.jpg

2011-01-31184311.jpg

2011-01-31184344.jpg

[rquote=1859638&tid=140441&author=Sebbe GSI]Haha roest die ook niet kwam onder me oude D kadett vandaan hele onderkant stond goed in de ml en tektiel nergens geen roest was keihard aan de onderkant.

Groeten bas.

Me gsi tank is in mindere staat die heeft de roest duivel al een beetje gezien helaas ook aan de de binnen kant maar heb het wel is erger gezien.[/rquote]

Hmm okok :P binnekant is wel een oplossing voor.. ding aan een betonmolen binden met grint erin of straalgrit.. daarna een coating erin aanbrengen. Zijn speciale coatingen voor.

Een Kadett D GTE tank is van binnen heel anders dan die van de gewone Kadett. Ik de GTE tank zit een soort filterbak waar de benzine vandaan wordt aangezogen, in een gewone tank zit dit niet wat kan resulteren dat bij snelle bochten en een legere tank er geen brandstof maar lucht gaat aanzuigen.

Hierbij de foto's van de gte tank die ik nog los had legen nu weet ik ook gelijk dat ik een E kadett gsi tank van voor 86 heb onder me D kadett.

Aanvoer zit bij de vulhals dus op de eerste foto.

Groeten bas.

[rquote=1859907&tid=140441&author=The Undertaker]Een Kadett D GTE tank is van binnen heel anders dan die van de gewone Kadett. Ik de GTE tank zit een soort filterbak waar de benzine vandaan wordt aangezogen, in een gewone tank zit dit niet wat kan resulteren dat bij snelle bochten en een legere tank er geen brandstof maar lucht gaat aanzuigen.[/rquote]

Dat klopt idd zit ook idd in de gsi tank die onder me D kadett zit ik dacht wat zit daar nou weer :D

Groeten bas

1859907&tid=140441&author=The Undertaker wrote:
Een Kadett D GTE tank is van binnen heel anders dan die van de gewone Kadett. Ik de GTE tank zit een soort filterbak waar de benzine vandaan wordt aangezogen, in een gewone tank zit dit niet wat kan resulteren dat bij snelle bochten en een legere tank er geen brandstof maar lucht gaat aanzuigen.

sowieso in een injectietank.. maargoed een brandstof catchtank kan ook voor een oplossing zorgen.

Haha roest die ook niet kwam onder me oude D kadett vandaan hele onderkant stond goed in de ml en tektiel nergens geen roest was keihard aan de onderkant.

Groeten bas.

Me gsi tank is in mindere staat die heeft de roest duivel al een beetje gezien helaas ook aan de de binnen kant maar heb het wel is erger gezien.

[rquote=1859638&tid=140441&author=Sebbe GSI]Haha roest die ook niet kwam onder me oude D kadett vandaan hele onderkant stond goed in de ml en tektiel nergens geen roest was keihard aan de onderkant.

Groeten bas.

Me gsi tank is in mindere staat die heeft de roest duivel al een beetje gezien helaas ook aan de de binnen kant maar heb het wel is erger gezien.[/rquote]

Hmm okok :P binnekant is wel een oplossing voor.. ding aan een betonmolen binden met grint erin of straalgrit.. daarna een coating erin aanbrengen. Zijn speciale coatingen voor.

hahaha nee nog niet helaas ben verhinderd

heb me vinger zwaar gekneusd dus ik kan nu ff niks

maar alles is wel zover dat ie erin kan veerpoten zitten ook al op zijn plaats

komt goed zal hoop ik niet lang meer duren

Greetz marcel

Terug
Naar boven