• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere spiegels (te ruil zie laatste post)

soepkiepe

Forumbewoner
vandaag mijn andere spiegels binnen gekregen.

alleen nu kan ik de bijrijders kant niet goed zetten :P ik moet op de bijrijdersstoel gaan zitten om er normaal in te kijken ongeveer.. heb ik dat weer :P:P

het staat ook iets minder mooi dan ik had verwacht en zal ook vast wel ff wennen zijn die kleine glaasjes.

suc50232.jpg

suc50231.jpg

suc50230.jpg

haha, ik zag ze staan op marktplaats, stond bij dat ze voor weinig weg mochten, ik denk ach ik bied eens 5 euro.

kreeg een mail terug dat hem dat te weinig was, had ik ook wel verwacht.

maar zegt ie, als jij je rechter spiegel op stuurt stuur ik jou de 2 cup spiegels op.

dus de spiegels hebben me nu 6.75 verzendskosten gekocht en verder niks... zoiets moet je niet laten lopen vind ik ;)

haha, ik zag ze staan op marktplaats, stond bij dat ze voor weinig weg mochten, ik denk ach ik bied eens 5 euro.

kreeg een mail terug dat hem dat te weinig was, had ik ook wel verwacht.

maar zegt ie, als jij je rechter spiegel op stuurt stuur ik jou de 2 cup spiegels op.

dus de spiegels hebben me nu 6.75 verzendskosten gekocht en verder niks... zoiets moet je niet laten lopen vind ik ;)

Hey Soepkiepe,

Heb je foto's bekeken en moet zeggen, het is wel even wennen ja.

Maar lelijk is het beslist niet hoor :thumbup

Verder heb je nog wel een mooie rode auto, zo zie je ze niet veel (wel rose, dat weer wel haha)

Groet, Rik ;)

Hey Soepkiepe,

Heb je foto's bekeken en moet zeggen, het is wel even wennen ja.

Maar lelijk is het beslist niet hoor :thumbup

Verder heb je nog wel een mooie rode auto, zo zie je ze niet veel (wel rose, dat weer wel haha)

Groet, Rik ;)

ja hij is nog wel mooi rood, maar zitten wel rare plekken bij en wat ze met de motorkap gedaan hebben is voor mij een raadsel want dat ding valt niet mooit te krijgen.

bestuurdersdeur is veel lichter rood dan de rest en dat stuk achter de achterdeur, het spatbord zeg maar, is ook weer lichter rood dan de rest.

k moet er sowieso een nieuwe motorkap op hebben wil ik hem schade vrij maken, ben nog aan het twijvelen over een zwarte of rooie, aangezien ik zwart met rood een mooie combinatie vind ;)

ja hij is nog wel mooi rood, maar zitten wel rare plekken bij en wat ze met de motorkap gedaan hebben is voor mij een raadsel want dat ding valt niet mooit te krijgen.

bestuurdersdeur is veel lichter rood dan de rest en dat stuk achter de achterdeur, het spatbord zeg maar, is ook weer lichter rood dan de rest.

k moet er sowieso een nieuwe motorkap op hebben wil ik hem schade vrij maken, ben nog aan het twijvelen over een zwarte of rooie, aangezien ik zwart met rood een mooie combinatie vind ;)

Ik heb ook van zulke spiegels. Alleen ik heb nergens last van. Of je zit te hoog met je stoel Doe hem eens wat naar beneden;) dan kijk je er precies in.

Ik heb ook van zulke spiegels. Alleen ik heb nergens last van. Of je zit te hoog met je stoel Doe hem eens wat naar beneden;) dan kijk je er precies in.

@soepkiepe wrote:ja hij is nog wel mooi rood, maar zitten wel rare plekken bij en wat ze met de motorkap gedaan hebben is voor mij een raadsel want dat ding valt niet mooit te krijgen.

Tis slecht te zien op de foto maar als ik het goed inschat is het blanke lak wat loslaat / weg is. Dat ga je zelf nooit meer netjes krijgen.

Wil je de gehele auto weer netjes rood hebben dan zou je deze een keer goed moeten cleaneren en daarna moeten voeden met een glaze.

Na die glaze pak je een goede wax (dus geen turtle of valma meuk), je zult zien dat je er dan zeker maanden plezier van hebt en dat hij mooi rood blijft.

Die motorkap vervangen door een zwarte kan mooi zijn, maar trek dat dan ook door in je dak anders lijkt het net een schadebak

zoals ik al had aangegeven kan ik het niet helemaal eens worden met mijn rechter spiegel, 1 van de posters met de zelfde spiegels heeft nergens last van dus zal wel weer per auto en persoon verschillen ;)

de spiegels zijn dus te ruil, tegen wat voor spiegels dan ook, als ze maar op een normale manier op mijn astra passen.

heb wel de voorkeur voor rooie spiegels eigenlijk, maar als ze een andere kleur hebben is het ook goed.

ik (en voornamelijk mijn vriendin) zijn een beetje flauw van de spiegels.

dus als je wat hebt liggen dan laat het me maar horen.

@soepkiepe wrote:ja hij is nog wel mooi rood, maar zitten wel rare plekken bij en wat ze met de motorkap gedaan hebben is voor mij een raadsel want dat ding valt niet mooit te krijgen.

Tis slecht te zien op de foto maar als ik het goed inschat is het blanke lak wat loslaat / weg is. Dat ga je zelf nooit meer netjes krijgen.

Wil je de gehele auto weer netjes rood hebben dan zou je deze een keer goed moeten cleaneren en daarna moeten voeden met een glaze.

Na die glaze pak je een goede wax (dus geen turtle of valma meuk), je zult zien dat je er dan zeker maanden plezier van hebt en dat hij mooi rood blijft.

Die motorkap vervangen door een zwarte kan mooi zijn, maar trek dat dan ook door in je dak anders lijkt het net een schadebak

niemand belang bij?

adapter platen van een astra zitten er bij maar zijn ook op meerdere modellen te zetten, moet je alleen ff andere adaptar platen hebben

zoals ik al had aangegeven kan ik het niet helemaal eens worden met mijn rechter spiegel, 1 van de posters met de zelfde spiegels heeft nergens last van dus zal wel weer per auto en persoon verschillen ;)

de spiegels zijn dus te ruil, tegen wat voor spiegels dan ook, als ze maar op een normale manier op mijn astra passen.

heb wel de voorkeur voor rooie spiegels eigenlijk, maar als ze een andere kleur hebben is het ook goed.

ik (en voornamelijk mijn vriendin) zijn een beetje flauw van de spiegels.

dus als je wat hebt liggen dan laat het me maar horen.

Terug
Naar boven