• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

andere spiegels (te ruil zie laatste post)

niemand belang bij?

adapter platen van een astra zitten er bij maar zijn ook op meerdere modellen te zetten, moet je alleen ff andere adaptar platen hebben

Heb je belang bij de complete spiegels of alleen de spiegelkappen ?

Ik heb wel rode spiegels alleen zijn ze elektrisch verstelbaar.

Het elektrisch mechanisme wil ik graag houden maar de rode kappen mag je zo van me hebben.

Groet, Rik ;)

nou doe ik ff een gok van wat jij van plan bent :P

je hebt zelf handmatige spiegels, en wil dit ombouwen naar elektrishe?

aan alleen de kappen heb ik niks, wat nu op de auto zit is het enige wat ik nog heb.

dus ik moet complete spiegels hebben.

waneer als ik goed gegokt heb heb jij dus na de ombouw complete spiegels met handbedienng over.. inclusief rode kappen:P

dan zal het mij wel uit komen denk ik

Heb je belang bij de complete spiegels of alleen de spiegelkappen ?

Ik heb wel rode spiegels alleen zijn ze elektrisch verstelbaar.

Het elektrisch mechanisme wil ik graag houden maar de rode kappen mag je zo van me hebben.

Groet, Rik ;)

@soepkiepe wrote:nou doe ik ff een gok van wat jij van plan bent :P

aan alleen de kappen heb ik niks, wat nu op de auto zit is het enige wat ik nog heb.

waneer als ik goed gegokt heb heb jij dus na de ombouw complete spiegels met handbedienng over.. inclusief rode kappen:P

Haha, "Mister F" heeft het helemaal goed !!!

Ik heb elektrische spiegels en wil ze inderdaad als reserve houden.

Alleen heb ik nu 6 kappen waarvan er 2 rood zijn.

Je kunt naar de sloop gaan en de eerste set die je tegen komt kopen. Dan schuif je de mijne er op en klaar is "Soepkiepe"

het is een tip, het hoeft niet hoor.

Oh ja, ik heb wel Kadett spiegels he !! De astra's na 1993/1994 hebben een ander type gekregen en die heb ik NIET !

Rik ;)

nou doe ik ff een gok van wat jij van plan bent :P

@soepkiepe wrote:nou doe ik ff een gok van wat jij van plan bent :P

Haha, "Mister F" heeft het helemaal goed !!!

Ik heb elektrische spiegels en wil ze inderdaad als reserve houden.

Alleen heb ik nu 6 kappen waarvan er 2 rood zijn.

Je kunt naar de sloop gaan en de eerste set die je tegen komt kopen. Dan schuif je de mijne er op en klaar is "Soepkiepe"

het is een tip, het hoeft niet hoor.

Oh ja, ik heb wel Kadett spiegels he !! De astra's na 1993/1994 hebben een ander type gekregen en die heb ik NIET !

Rik ;)

kadett spiegels? hebben die wel de zelfde bevestiging dan?

heb namelijk die van een corsa a geprobeerd, zien er van buiten net zo uit als die va het oude model astra, jammer maar helaas, paste niet.

van welk model heb jij die kappen dan? dat vierkante model? heb zelf een 95er dus had dat ronde model er op.

vind die 4 kanten (die ook op de corsa zitten dus) zelf wel mooier lijken trouwens

kadett spiegels? hebben die wel de zelfde bevestiging dan?

heb namelijk die van een corsa a geprobeerd, zien er van buiten net zo uit als die va het oude model astra, jammer maar helaas, paste niet.

van welk model heb jij die kappen dan? dat vierkante model? heb zelf een 95er dus had dat ronde model er op.

vind die 4 kanten (die ook op de corsa zitten dus) zelf wel mooier lijken trouwens

nee ben ik achter gekomen haha.

buurman had een corsa a staan voor de blubberbak, denk ga ik die er maar op zetten, helaassssss.

jep.. maar ik ken me zelf.. over een half jaar zitten er nog geen anderen op haha.

slechte eigenschap van soepkiepe... ach kan nog wel.

nee ben ik achter gekomen haha.

buurman had een corsa a staan voor de blubberbak, denk ga ik die er maar op zetten, helaassssss.

Alleen de speigel, het voetje is inderdaad anders maar je kunt wel een Astra F speigel monteren op een Kadett E voetje. Het binnenwerk is gelijk !!

Rik (sorry voor de verwarring) ;)

jep.. maar ik ken me zelf.. over een half jaar zitten er nog geen anderen op haha.

slechte eigenschap van soepkiepe... ach kan nog wel.

Alleen de speigel, het voetje is inderdaad anders maar je kunt wel een Astra F speigel monteren op een Kadett E voetje. Het binnenwerk is gelijk !!

Rik (sorry voor de verwarring) ;)

Om alle onzekerheid weg te nemen hier het verschil tussen de spiegelvoetjes van de Kadett E en de Astra F1:

Astra F1

iqfwug.jpg

Kadett E

33bekv4.jpg

Groet, Rik ;)

Om alle onzekerheid weg te nemen hier het verschil tussen de spiegelvoetjes van de Kadett E en de Astra F1:

Astra F1

iqfwug.jpg

Kadett E

33bekv4.jpg

Groet, Rik ;)

Terug
Naar boven