• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Andere vectra A ( Elektrische antenne/kopsteunen achterbank)

Even hier een update, na lang niks meer eraan gedaan te hebben, heb ik sinds vandaag een elektrische antenne, en deurpanelen van een CDX aangeschaft, maandag nog even terug voor de stoelen, helaas is mijn bestuurders stoel gebroken, dus dat zit even niet al te fijn, ook heb ik hoofdsteunen op de achterbank gemaakt, ziet wel leuk uit, alleen moet er toch een andere hoedenplank voor in de plaats komen, deze is al met houten latjes verstevigd en is gewoon gaar.

Dus deze week nieuwe foto's ;)

@opelpower89 wrote:@crazijbertje wrote:heb je andere stoelen er in gezet??

zag dat je vectra intirieur te koop had staan??

heb binnenkort nog 2000 intirieur over..

gr bertje :agent

heey bertje is dat interieur toevallig oook met deurpanelen???

gr mike

toevallig wel ja... ;)

Hierbij de foto's wat ik nog zou maken van de antenne en de stoelen, al is er weinig verandering aan de stoelen te zien, maar het zit wel een stuk beter ;)

2011-08-17144206.jpg

2011-08-17144222.jpg

2011-08-17144236.jpg

2011-08-17144329.jpg

De stoelen

2011-08-17143917.jpg

kopsteunen op de achterbank.

2011-08-17143928.jpg

en natuurlijk de antenne , hiervan heb ik een filmpje gemaakt.

Het probleem met de witte tellerplaten is allang opgelost, heb namelijk een andere teller van de sloop gehaald van een calibra die ook tot 240 gaat, dus dat werkt allemaal goed ;)

Vandaag de versnellingspook vervangen nadat deze wat moeilijk schakelde in de 2e en 4e , denk probeer het eens, en hij schakeld weer als nieuw, dacht eerst dat het probleem in het schakelstang mechaniek zat, blijkbaar niet, ochja, wel een nieuwer type pook ervoor terug king:

update, eindelijk de passende hoedenplank binnen, zodat de kopsteunen goed bevestigd kunnen worden.

Alleen nu een andere vraag, waar kan je nog van die koortjes krijgen, zodat een deel van mijn hoedenplank met de klep omhoog kan ;)

Terug
Naar boven