• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Android carplay op Astra uit 2014?

Goededag,

Ik sta op het punt om een Opel Astra 1.4T aan te schaffen, de proefrit moet nog komen. Maar ik zie op youtube filmpjes van mensen die hun telefoon koppelen aan de auto. Dmv carplay oid. (ik zie ook in de comments dat mensen het over Cyber-link hebben).

Nu kom ik dit verder nergens tegen. Waar moet ik op letten als ik mijn telefoon aan de auto wil koppelen?

Ik zie op de foto's dat er een CD600 boordcomputer inzit. maar iedereen heeft het over Navi-600 is dit hefzelfde?

Zie foto's:

2lci0rnl3gthq0qacsygx8zv9lzpdvyp.jpg
nf35gustpgyvfb585jteiy6r4u5y14ty.jpg

groetjes, Sjimmy

op deze radio kan geen apple carplay of android auto. CD600 en Navi600 zijn 2 compleet verschillende radio's. Navi600 heeft navigatie en heeft losse bleutooth module om alleen te bellen. CD600 heeft wel een kleurenscherm maar geen navi, bleutooth moet je even proberen om op phone te drukken, dempt het geluid dan heb je geen bleutooth

Dus als ik het goed begrijp, is dit gewoon een fancy radio?

Heeft er iemand ervaring met een mirrorlink dat je telefoon op het display wordt weer gegeven?

cd600 is idd gewoon een radio met bleutooth, weet niet zeker of je hiermee muziek kan streamen. Ik heb mijn originle navi (dvd800) eruit gehaald en een android systeem van aliexpress erin gezet met dab antenne en achteruitrijcamera

ik heb hem op aliexpress gekocht en inbouwen heb ik zelf gedaan ( ben zelf monteur ) en moest een cd400 frontje hebben en een draad aanpassen. Nu werken alle knoppen en stuurbediening werkt ook gewoon

Terug
Naar boven