• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Android gebruikers!!!

Mijn Desire HD kwam binnen met 2.2.1, dus ik ben niet anders gewend. Alles gaat goed, alleen de SMS-functie loopt steeds vast, al is dat denk ik mijn schuld.

Mijn Desire HD kwam binnen met 2.2.1,

De mijne heb ik net 2 weken en er staat geen 2.2.1 maar gewoon 2.2 op.

Als ik een update wil doen zegt hij dat de nieuwste update er al opstaan :hmmz

Vreemd.

Ag hij draait prima.

Het probleem met de videocamera is inmiddels ook al opgelost na een herstart deed hj het prima ! :thumbup

ik heb sinds gister de galaxy`s met ook android erop.ik moet alleen nog kijken wat ik met alles kan doen,ben niet zo,n techneut op dit gebied,dus alle info en uitleg is welkom.

[rquote=1867127&tid=131143&author=jsgsi]

Mijn Desire HD kwam binnen met 2.2.1,

De mijne heb ik net 2 weken en er staat geen 2.2.1 maar gewoon 2.2 op.

Als ik een update wil doen zegt hij dat de nieuwste update er al opstaan :hmmz

Vreemd.

Ag hij draait prima.

[/rquote]

Wees blij, ik probeer die van mij te downgraden naar 2.2 maar het lukt niet :hmmz

Voor de mensen met een HTC hoe zijn julie ervaringen met met HTCsense ?

Bij mij werkt het namelijk voor geen meter maar vraag me af of dit nu aan mij ligt of ....

Ik kon gisteren niet inloggen in mijn account elke keer diversen foutmeldingen.

Wachtwoord opnieuw aanvragen deed het ook niet.

Op mijn telefoon via HTChub een scene downloaden of een uiterlijk lukt ook regelmatig niet (server error).

Ik heb hier zelf een HTC Desire (classic)

Met een HTC Desire HD rom erop,

ik kan zonder enige moeite gebruik maken van sense en chub?

ik zou HTC even emailen met het probleem?

Gr Mike

Ik heb ook de Galaxy S soms loopt msn niet 100% lekker lijkt wel of me telefoon soort van vast loopt:hmmz maar voor de rest werkt het perfect met 3g netwerk is het ook lekker snel

[rquote=1877558&tid=131143&author=Maurice89]Ik heb ook de Galaxy S soms loopt msn niet 100% lekker lijkt wel of me telefoon soort van vast loopt:hmmz maar voor de rest werkt het perfect met 3g netwerk is het ook lekker snel[/rquote]ik gebruik mn msn niet eens ik gebruik whats app en ik kan iedereen bereiken die ook whats app heb zelfs met een bb ping.weet nog niet wat er allemaal op zit en wat ik ermee kan doen.zoals de layar en androidguys.

[rquote=1878479&tid=131143&author=louwe 16 klepper][rquote=1878464&tid=131143&author=Stender]Minder? Dat heb ik nog nooit gehoord.[/rquote]

uw bedoelt:hmmz;)[/rquote]

Nou je kan een hoop met Android, ik kom ook van Nokia af maar ik vind HTC veel fijne, ook met meer mogelijkheden.

hier ook een htcér

ik heb zelf de htc desire S

en ook probemen met de camera.. en ik vind dat die vrij veel vast loopt, of ineens uitvalt

hiervoor had ik een iphone 3 maar k vind htc veel sneller, en zeker de 3g

Ik heb een wildfire s

Geweldig toestel voor weinig geld,alleen de beltonen vind ik te zacht,voor de rest prima toestel.

Ook android werkt goed.

Accu gaat 2 dagen mee,afhankelijk van je gebruik

eergister MIUI Rom 2.3.4 op galaxy geinstalleerd en werk als een trein :D

" onclick="window.open(this.href);return false;

+ Punten

accu duur gaat langer mee

alles werk vlotter en gaat vloeiender

alles is aanpasbaar en instelbaar

( elke vrijdag update ) wel gelezen dat het elke vrijdag is maar moet het nog zien

spellen haperen niet meer

telefoon gaf met versie 2.3.3 zwart beeld als ie 4-5 uur niet aangeraakt werd. Is ook weg

vooral veel gratis hele mooie wallapapers, thema,s Widgets

is zeker aan te raden , maar je moet er even voor gaan zitten

@turbootje wrote:ok en hoe doe je dat ?

Het mooiste is op het toestel zelf, (functie zou er op moeten zitten) en anders kaartje in pc en daarmee formateren.

Terug
Naar boven