• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Angel Eyes afstellen

[rquote=1890437&tid=144423&author=Dominic]Afstellen moet met een kruisschroef die achterop

De lamp zit.. Ff voelen met je vinger ;)

En anders stelmotoren erop zetten :D[/rquote]

Ik denk wel dat ik weet wat je bedoelt er zit daar inderdaad een schroef maar deze is moeilijk te draaien, mat een schroevedraaier gaat het niet(zit geen gleuf in) misschien dat het gaat lukken met een vleugel moertje

[rquote=1890437&tid=144423&author=Dominic]Afstellen moet met een kruisschroef die achterop

De lamp zit.. Ff voelen met je vinger ;)

En anders stelmotoren erop zetten :D[/rquote]

Ik denk wel dat ik weet wat je bedoelt er zit daar inderdaad een schroef maar deze is moeilijk te draaien, mat een schroevedraaier gaat het niet(zit geen gleuf in) misschien dat het gaat lukken met een vleugel moertje

het zou met een kruiskop moeten kunnen?

dat is het witte wieltje wat je ziet.. (niet op de pijl letten)

swo04-2-10756.jpg

dat wieltje doe niets maar dat schroefje wat erin zit weer wel ;)

en dat is voor de gehele binnen unit te verstellen..

dat wieltje doe niets maar dat schroefje wat erin zit weer wel ;)

en dat is voor de gehele binnen unit te verstellen..

Oke dan ga ik dat van de week proberen en hopen dat het lukt! dank je voor nu!!!! mocht het niet lukken laat ik het hier weer weten

Oke dan ga ik dat van de week proberen en hopen dat het lukt! dank je voor nu!!!! mocht het niet lukken laat ik het hier weer weten

Terug
Naar boven