heb een setje angel eyes voor een leuk bedrag kunnen kopen, nu zei hij me gelijk al dat er het 1 en ander aan mankeerde.
mja prijs was er ook na dus ik wou het er wel ff op gokken.
vandaag pakketje binnen gekregen.
nu is het na mijn idee een beetje een gaos aan kabels.
paar lampjes kapot.
en volgens mij mis ik afdek doppen.
zelf heb ik nog geen 1 keer angels eyes van achteren bekeken dus zal ook niet weten hoe het er uit moet zien.
misschien dat iemans mij eens kan vertellen hoe het aangesloten hoort te zijn.
of met wat DUIDELIJKE fotos, en dan ook echt duidelijk want heb er echt de ballen verstand van haha
wat als hij mij nog wel verteld heeft.
(ff gekopiert uit me mail)
er ziten reles bij en die zijn kapot word er tegen me gesegt maar ik heb ze zo aangesloten dat de ringen het doen noormaal licht maar als je groot licht aan doet dan gaan de normal licht uit en dt moet niet het is een het apart geval
heb er wat fotos van gemaakt, kun je zelf ook ff kijken hoe of wat
(had al verwacht dat dit niet leesbaar zijn, zal dalijk de codes en zo ff opschrijven, zijn namelijk 3 verschillenden.)
zit 1 lange kabel bij (foto 1 ligt ie langs de lamp links) die ik weer aan een stekker kan klikken.
met die kabel heb ik via een 12v batterij ook de werking getest. batterij kreeg het eerdig warm als ik 2 lampen tegelijk wou laten branden haha
die andere kabels snap ik dus ook niks van.
codes op de relais
alle 3 staat op:
804-1A-C1- 12VDC 30A/12VDC
staat ook weer in kleinere letters onder, en die zijn dus allemaal verschillend:
co902
co903
co831
o kan ook wel een 0 zijn trouwens
mja prijs was er ook na dus ik wou het er wel ff op gokken.
vandaag pakketje binnen gekregen.
nu is het na mijn idee een beetje een gaos aan kabels.
paar lampjes kapot.
en volgens mij mis ik afdek doppen.
zelf heb ik nog geen 1 keer angels eyes van achteren bekeken dus zal ook niet weten hoe het er uit moet zien.
misschien dat iemans mij eens kan vertellen hoe het aangesloten hoort te zijn.
of met wat DUIDELIJKE fotos, en dan ook echt duidelijk want heb er echt de ballen verstand van haha
wat als hij mij nog wel verteld heeft.
(ff gekopiert uit me mail)
er ziten reles bij en die zijn kapot word er tegen me gesegt maar ik heb ze zo aangesloten dat de ringen het doen noormaal licht maar als je groot licht aan doet dan gaan de normal licht uit en dt moet niet het is een het apart geval
heb er wat fotos van gemaakt, kun je zelf ook ff kijken hoe of wat
(had al verwacht dat dit niet leesbaar zijn, zal dalijk de codes en zo ff opschrijven, zijn namelijk 3 verschillenden.)
zit 1 lange kabel bij (foto 1 ligt ie langs de lamp links) die ik weer aan een stekker kan klikken.
met die kabel heb ik via een 12v batterij ook de werking getest. batterij kreeg het eerdig warm als ik 2 lampen tegelijk wou laten branden haha
die andere kabels snap ik dus ook niks van.
codes op de relais
alle 3 staat op:
804-1A-C1- 12VDC 30A/12VDC
staat ook weer in kleinere letters onder, en die zijn dus allemaal verschillend:
co902
co903
co831
o kan ook wel een 0 zijn trouwens