• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Angel Eyes op Corsa B gezet, maar...

[rquote=1851744&tid=141314&author=DeMeistah]je moet gewoon even langs de dealer die stelt de lampen wel even voor je af, je kan het ook zelf doen met een schroevendraaier maar ik raad je aan om gewoon even naar de dealer te gaan, weet je zeker dat het goed is[/rquote]

Dit vind ik wel een goeie..! Want ik heb écht 2 linkerhanden en denk dat ik straks alleen nog 2 grote gapende gaten overhou aan de voorkant haha en de koplampen gesneuveld zijn..

Ik weet wel dat op de koplampunit zo'n schroefje zit met een pijl ernaast. Maar ja, dan weet je nog niet wat de vereiste afstelling bij die Angel Eyes zijn. Ben toch zó benieuwd hoe alle anderen hier dat gedaan hebben, want er rijden zoveel Corsa's rond met Angel Eyes!

weet niet hoeveel verschil daarin zit per model, weet dat er bij sommige een soort tandwieltje zit die je kan draaien door je schroevendraaier er tegenaan te zetten, gewoon even langs de dealer die doen het zo voor je voor een tientje hooguit

weet niet hoeveel verschil daarin zit per model, weet dat er bij sommige een soort tandwieltje zit die je kan draaien door je schroevendraaier er tegenaan te zetten, gewoon even langs de dealer die doen het zo voor je voor een tientje hooguit

oja, Geen automatische hoogte regeling en WEL schakelaar is AFKEUR!!!

schakelaar eruit bij de APK is goedkeur.

anders kijken of je de stelmotoren kan overzetten in de angel eyes.

weet niet welke angels jij hebt, ik heb ABM angels (glazen kap, geen kunststof), bij Hella vandaan, die zullen geen rotzooi verkopen, en dat blijkt, ik heb super lichtopbrengst (Xenon) en prachtbeeld, en hoogteverstelling over kunnen zetten van mijn originele lampen

Willem

oja, Geen automatische hoogte regeling en WEL schakelaar is AFKEUR!!!

schakelaar eruit bij de APK is goedkeur.

anders kijken of je de stelmotoren kan overzetten in de angel eyes.

weet niet welke angels jij hebt, ik heb ABM angels (glazen kap, geen kunststof), bij Hella vandaan, die zullen geen rotzooi verkopen, en dat blijkt, ik heb super lichtopbrengst (Xenon) en prachtbeeld, en hoogteverstelling over kunnen zetten van mijn originele lampen

Willem

[rquote=1851804&tid=141314&author=wim-v6]In mijn angels heb ik gewoon mijn stelmotoren over kunnen zetten, en die werken prima hierin.

Willem[/rquote]

Ik ga ze morgen eens grondig inspecteren Willem, of ik die mogelijkheid met de org. ook heb

[rquote=1851804&tid=141314&author=wim-v6]In mijn angels heb ik gewoon mijn stelmotoren over kunnen zetten, en die werken prima hierin.

Willem[/rquote]

Ik ga ze morgen eens grondig inspecteren Willem, of ik die mogelijkheid met de org. ook heb

[rquote=1851823&tid=141314&author=wim-v6]moeten ze er wel uit.

Willem[/rquote]

Ja maar, ik heb die Angels er al in zitten hoor Willem. De org. liggen in de kofferbak, dus kan ik ff bekijken. Wist niet dat daar een motortje op zat haha.

[rquote=1851823&tid=141314&author=wim-v6]moeten ze er wel uit.

Willem[/rquote]

Ja maar, ik heb die Angels er al in zitten hoor Willem. De org. liggen in de kofferbak, dus kan ik ff bekijken. Wist niet dat daar een motortje op zat haha.

[rquote=1851837&tid=141314&author=wim-v6]niet op alle Angels!!!!

sommig hebben niet eens voorbereiding op stelmotoren.

Willem[/rquote]

Was dat niet Ron Brandsteder die zong: "Maar Engelen bestaan niet.."

Zou ik er toch ingetrapt zijn?

[rquote=1851837&tid=141314&author=wim-v6]niet op alle Angels!!!!

sommig hebben niet eens voorbereiding op stelmotoren.

Willem[/rquote]

Was dat niet Ron Brandsteder die zong: "Maar Engelen bestaan niet.."

Zou ik er toch ingetrapt zijn?

Ja zo kan je het zien, ik ben niet zo van onnodig lange dingen typen als kortere ook begrepen worden.

en wil je mij niet herrineren aan die Crisis tijd met Ron Brandsteker.

ben een groot voorstander van Nederlandse muziek (zien tekst onder mijn berichten), maar Ronnie, nee, die mag thuis blijven.

Willem

Terug
Naar boven