• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

angel eyes vraagje.

ik ben bij een garage geweest, ze stonden zo goed als helemaal goed afgesteld, daar dus even helemaal goed gezet, hij zij wel dat de rechter wel wat zwakker brande.

maar weet niet hoe dat werkt hoor, dat afstellen is gewoon op de max hoogte? als ze lager staan is het geen apk afkeur?

want dan mogen ze van mij wel omlaag.

als ik ver wil kijken doe ik grootlicht wel aan :P

en als ik een auto voor me heb blijf ik daar wel achter hahaha

Ik heb precies hetzelfde met mijn angel eyes. Sinds ik ze heb heb ik veel minder licht voor mijn auto.

Ik ga binnenkort een Pilot xenon setje er in zetten, want als ik op een lege weg rij zie ik zeer weinig.

@soepkiepe wrote:ik ben bij een garage geweest, ze stonden zo goed als helemaal goed afgesteld, daar dus even helemaal goed gezet, hij zij wel dat de rechter wel wat zwakker brande.

maar weet niet hoe dat werkt hoor, dat afstellen is gewoon op de max hoogte? als ze lager staan is het geen apk afkeur?

want dan mogen ze van mij wel omlaag.

als ik ver wil kijken doe ik grootlicht wel aan :P

en als ik een auto voor me heb blijf ik daar wel achter hahaha

Probleem heb ik ook, Heb je de extra relay erin zitten? Ik weet nml niet of dit wel nodig is... ik merk ook dat een koplamp niet helemaal lekker is afgesteld, die staat rechts was hoger en naar buiten gericht. Het kan zijn als je er dus "in" kijkt dat het dus zwakker lijkt, omdat het een bollens is. Nu moet ik ze dus even opnieuw stellen en eventueel die extra bijgeleverde relay ertussen uithalen.

@soepkiepe wrote:had er wel extra relais bij, maar naar veelvoudige reacties in een topic waar ik gevraagd heb hoe ze aan te sluiten werd me verteld dat ik dat spul er lekker tuusen weg moest laten en gewoon op de originele bedrading moest aan sluiten.

Ga ik bij deze ook maar meteen even doen!

had er wel extra relais bij, maar naar veelvoudige reacties in een topic waar ik gevraagd heb hoe ze aan te sluiten werd me verteld dat ik dat spul er lekker tuusen weg moest laten en gewoon op de originele bedrading moest aan sluiten.

@gertjuh1968 wrote:ff koffie drinken, shagie roken, tanken, en dan ff kijken wat je aan het doen bent......en dan ff auto wassen

ho ho ho ff moment haha

15.00 eerst ff 1 van school op halen

kwart over ben ik er wel.

jha was ik al bang voor.

tsja en zonder tel nummer kan ik je ook geen berichtje of zo sturen.

had jouwe ook wat te laat gelezen om je nog te kunnen waarschuwen, k dacht nog aan een pm, maar je was al offline.

Terug
Naar boven