• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

angel eyes

[rquote=1852067&tid=141312&author=McKaamos]

Mijncorsa.nl: Ja mooi he, dat CCFL spul? :) heb hier nog wel een set 30cm rechte buizen liggen, genoeg om een slaapkamer te verlichten :P[/rquote]

Ik bedoelde eigenlijk je uitleg haha, maar de buizen zien er inderdaad ook helder uit!

Ja, dat kan hoogstwaarschijnlijk wel, mits de "inverter" (besturingsdoosje) erbij zit en de ring in de goede maat is.

CCFL's zijn niet flexibel omdat ze gemaakt zijn van flinterdun glas. Even bijbuigen om te passen werkt dus niet ;)

Btw, je kan ook in de computer casemodding scene gaan kijken. Er worden namelijk ook ventilatoren geleverd met ronde CCFL's er op, en ik denk dat die nog wel goedkoper zijn ook. (15 euro ps ofzo)

Uiteraard moeten ze dan maar net in de goede maat te krijgen zijn. Computer ventilatoren met CCFLs gaan namelijk meestal in 80, 92 en 120mm ventilatordiameter. Daar komt de ring dan nog op waardoor de diameter ook ongeveer daar aan gelijk is.

Edit:

Sunbeam is een merk met veel van dit spul. Kwestie van even een verkooppunt vinden, maar het is allicht goedkoper dan van die BMW ringen.

Even van de ventilator af schroeven, plastic hudertjes er af halen en dan in je angeleyes monteren.

@Mijncorsa.nl: Oh, lol :P thanks :)

Ja, dat kan hoogstwaarschijnlijk wel, mits de "inverter" (besturingsdoosje) erbij zit en de ring in de goede maat is.

CCFL's zijn niet flexibel omdat ze gemaakt zijn van flinterdun glas. Even bijbuigen om te passen werkt dus niet ;)

Btw, je kan ook in de computer casemodding scene gaan kijken. Er worden namelijk ook ventilatoren geleverd met ronde CCFL's er op, en ik denk dat die nog wel goedkoper zijn ook. (15 euro ps ofzo)

Uiteraard moeten ze dan maar net in de goede maat te krijgen zijn. Computer ventilatoren met CCFLs gaan namelijk meestal in 80, 92 en 120mm ventilatordiameter. Daar komt de ring dan nog op waardoor de diameter ook ongeveer daar aan gelijk is.

Edit:

Sunbeam is een merk met veel van dit spul. Kwestie van even een verkooppunt vinden, maar het is allicht goedkoper dan van die BMW ringen.

Even van de ventilator af schroeven, plastic hudertjes er af halen en dan in je angeleyes monteren.

@Mijncorsa.nl: Oh, lol :P thanks :)

oja das ook een idee,ik heb Idd van die rechte neons in mijn pc zitten met inverters,en heb ze ook in het rond gezien toen,en ja ze zijn idd heel breekbaar.

oja das ook een idee,ik heb Idd van die rechte neons in mijn pc zitten met inverters,en heb ze ook in het rond gezien toen,en ja ze zijn idd heel breekbaar.

Mischien heb je hier wat aan:

http://www.ak-tuning.com/catalog/sc...ml?autoteile=c41f0e4a0567996dd8f943696e2a15dd" onclick="window.open(this.href);return false;

het is een duitse site, maar kep ff snel wat opgezocht, ze zijn ook wel in nederland te koop, maar dit zijn de angel eyes met de ringen, die je ook OVERDAG kan zien,

CCFL's angel eyes, kosten 60 euro ongeveer meer dan de standaart, maar

de gene die angel eyes besteld, met de led ringen,(wat je door soldeert op je stadslicht,) raad ik aan dat soort angel eyes te zien, dat zie je overdag ook goed, net zo als bij BMW...

Groet normen! :D

Mischien heb je hier wat aan:

http://www.ak-tuning.com/catalog/sc...ml?autoteile=c41f0e4a0567996dd8f943696e2a15dd" onclick="window.open(this.href);return false;

het is een duitse site, maar kep ff snel wat opgezocht, ze zijn ook wel in nederland te koop, maar dit zijn de angel eyes met de ringen, die je ook OVERDAG kan zien,

CCFL's angel eyes, kosten 60 euro ongeveer meer dan de standaart, maar

de gene die angel eyes besteld, met de led ringen,(wat je door soldeert op je stadslicht,) raad ik aan dat soort angel eyes te zien, dat zie je overdag ook goed, net zo als bij BMW...

Groet normen! :D

Terug
Naar boven