• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Anouk smeekt om grote penis.

Anouk-For-Bitter-Or-Worse_digi.jpg

Ik vind het toch wel een lekker wijf

Het is alleen jammer dat ze een paar negerlullen heeft gehad ;)

Maar als ze echt een keer lekker wilt neuken moet ze mijn lul nemen :jerry

@RonaldH wrote:Hoezo? wat is er mis met onze huidige commerciele kinder voorlieg traditie??

:hmmz

Al eeuwen is er een WITTE Sinterklaas en ZWARTE pieten, helemaal niets mis mee.

Maar de politieke correcte figuren willen daar van af omdat in HUN denkwereld de zwarte mede mens uitgebuit word. :hmmz :hmmz

Daarom moet de Sint zwart worden en de pieten, groen, geel, blauw........................... :puke

En het kruis op de mijter van Sint mag ook al niet meer in bepaalde plaatsen waar veel medelanders wonen.......................

En ben jij nou al jaren teleurgesteld omdat het klapper pistooltje dat je dacht van Sint te hebben gekregen, eigenlijk van je ouders kwam??

:jerry :jerry :jerry :jerry

@RonaldH wrote:Hoezo? wat is er mis met onze huidige commerciele kinder voorlieg traditie??

Maar de politieke correcte figuren willen daar van af omdat in HUN denkwereld de zwarte mede mens uitgebuit word. :hmmz :hmmz

Daarom moet de Sint zwart worden en de pieten, groen, geel, blauw........................... :puke

En het kruis op de mijter van Sint mag ook al niet meer in bepaalde plaatsen waar veel medelanders wonen.......................

En ben jij nou al jaren teleurgesteld omdat het klapper pistooltje dat je dacht van Sint te hebben gekregen, eigenlijk van je ouders kwam??

@jethro wrote:@RonaldH wrote:Hoezo? wat is er mis met onze huidige commerciele kinder voorlieg traditie??

iid !!!

als ze dat gaan veranderen gaan mijn kids nooit meer met papa naar de sint toe :vertag

ik eet ook al jaren geen negerzoenen meer puur om het feit dat ze nu alleen maar ''zoenen'' mogen heten :vertag

moet niet gekker worden toch? :wtf

@jethro wrote:@RonaldH wrote:Hoezo? wat is er mis met onze huidige commerciele kinder voorlieg traditie??

iid !!!

als ze dat gaan veranderen gaan mijn kids nooit meer met papa naar de sint toe :vertag

ik eet ook al jaren geen negerzoenen meer puur om het feit dat ze nu alleen maar ''zoenen'' mogen heten :vertag

moet niet gekker worden toch? :wtf

Dat met die negerzoenen was inderdaad echt belachelijk.

Ik ga er juist heel veel neger van zeggen als ik die doos met 'zoenen' in de supermarkt zie. :D

:P

Dat met die negerzoenen was inderdaad echt belachelijk.

Ik ga er juist heel veel neger van zeggen als ik die doos met 'zoenen' in de supermarkt zie. :D

:P

Ja daar zijn we goed in in nederland,wij passen ons wel aan,hoeft een ander dat niet te doen.

We zijn zo meegaand als de pest,en het gaat nergens over

Ja daar zijn we goed in in nederland,wij passen ons wel aan,hoeft een ander dat niet te doen.

We zijn zo meegaand als de pest,en het gaat nergens over

Terug
Naar boven