• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Antenne Astra G

Lamborghini

Post weinig
Liefhebbers :P

Ik vraag mij af hoe ik mijn huidige antenne eraf moet halen. En dan bedoel ik het complete kunstof/rubberen ding. Want zit te kijken naar zo'n shark vorm, maar weet niet of die er wel zo op kan.

Een speurtocht naar eerdere discussies hierover heb ik vreemd genoeg nog niet kunnen vinden.

Grtz Bas

Hmmm, dat klinkt alsof het dus niet echt zomaar te doen is.

Bedoel de oude eraf halen kan wel, maar die shark antennes die je kan kopen vullen dat gat dan niet met genoeg bevestiging vermoed ik zo.

dat gat bedekt hij wel, die shark antennes zjn meestal groter aan oppervlakte dan de orginele antennes.

onthoud wel dat je hem goed moet afdichten tijdens/na montage, voor het water wat soms naar beneden komt:D of zoals nu, sneeuw

maatje van mij had er 1 opgzet, radio ontvangst was slecht.

voor ontvangst hoef je het ook niet te doen nee:P zelfs t ontvangst met zo n kleine antenne wat je erop kan schroeven is beduidend minder als de originele.

groeten Twan

Terug
Naar boven