• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Aparte condens

Neej ontwerp fout is het als het halverwege het raam nog zo is.

Kijk we moeten niet vergeten,

Het is een Astra. Het is geen Rolls.

Neej ontwerp fout is het als het halverwege het raam nog zo is.

[rquote=1847532&tid=136722&author=Laagvlieger]Neej ontwerp fout is het als het halverwege het raam nog zo is.

[/rquote]

ik heb het nog nooit bij een andere auto gezien uit dezelfde klasse. De corsa D heeft er ook geen last van, vectra c ook niet etc..

ik vind het eigenlijk wel slecht.

Tja, ik moet binnen krabben bij mijn Combo-B als het s'nachts gevroren heeft.

Dat hoort ook niet.

Ik heb bij de Combo ook tijdens ontwasemen van die vochtplekjes onderaan het raam.

Willem

[rquote=1847532&tid=136722&author=Laagvlieger]Neej ontwerp fout is het als het halverwege het raam nog zo is.

[/rquote]

ik heb het nog nooit bij een andere auto gezien uit dezelfde klasse. De corsa D heeft er ook geen last van, vectra c ook niet etc..

ik vind het eigenlijk wel slecht.

Tja, ik moet binnen krabben bij mijn Combo-B als het s'nachts gevroren heeft.

Dat hoort ook niet.

Ik heb bij de Combo ook tijdens ontwasemen van die vochtplekjes onderaan het raam.

Willem

Corsa-B heeft er ook last van idd.

Maar kom op.

Laten we het om echte problemen hebben hier.

Dit is gewoon tijdverspilling aan een natuurverschijnsel.

(temperattuurverschillen binnen en buiten).

whaha, toch stoor ik me eigen eraan :P. Bij mijn oude corsa b was het me nooit opgevallen.

Vandaag kwam mijn moeder aanzetten dat er bij haar auto (Vectra C1) ook condens op de vooruit bleef zitten. Eff gekeken, het was gewoon zeiknat :(

Ben ik er bij mij eindelijk vanaf kan ik haar auto weer gaan controleren voor hetzelfde.....

Corsa-B heeft er ook last van idd.

Maar kom op.

Ik heb het ook hoor. Daar zitten gewoon de "bruggetjes' tussen de ventilatorroostertjes dus het is gewoon heel logisch. Moet zeggen dat het ook totaal niet storend is tijdens het rijden en als het binnen goed op temperatuur is zijn ze zo weg....

whaha, toch stoor ik me eigen eraan :P. Bij mijn oude corsa b was het me nooit opgevallen.

Vandaag kwam mijn moeder aanzetten dat er bij haar auto (Vectra C1) ook condens op de vooruit bleef zitten. Eff gekeken, het was gewoon zeiknat :(

Ben ik er bij mij eindelijk vanaf kan ik haar auto weer gaan controleren voor hetzelfde.....

[rquote=1847979&tid=136722&author=Laagvlieger]Corsa-B heeft er ook last van idd.

Maar kom op.

[/rquote]

Dat is ook zo;) Dacht eerst dat het misschien een echt probleem was maar merk nu dat meer mensen het hebben en het standaard is ;) Van de zomer is het weer over haha

Ik heb het ook hoor. Daar zitten gewoon de "bruggetjes' tussen de ventilatorroostertjes dus het is gewoon heel logisch. Moet zeggen dat het ook totaal niet storend is tijdens het rijden en als het binnen goed op temperatuur is zijn ze zo weg....

[rquote=1847979&tid=136722&author=Laagvlieger]Corsa-B heeft er ook last van idd.

Maar kom op.

[/rquote]

Dat is ook zo;) Dacht eerst dat het misschien een echt probleem was maar merk nu dat meer mensen het hebben en het standaard is ;) Van de zomer is het weer over haha

Terug
Naar boven