• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

APK = auw

Bedankt voor de reacties. Het vreemde deel valt wel mee denk ik.

Er zijn 2 nieuwe remslangen + nippels gemonteerd. Deze zijn op de bon als abs remslang gedefineerd - misschien omdat ik een abs versie heb? Ik heb er zelf niet genoeg kennis van, maar het zijn in ieder geval de remslangen.

De banden..tja daar was ik ook niet happy mee...maar ik had al genoeg gezeur gehad..dus maar geaccepteerd. A merk banden is ook wel netjes als je weet dat mijn zus waarschijnlijk de auto overneemt (haar huidige auto is een corsa b maar met meer km).

Mijn leasebak ook net in ontvangst genomen: ford fiesta 1.6 cdti titanium met alle mogelijke opties (€22.500 voor een fietsta...auw). Hij is zwart met een rood sport interieur.

Fearless ik heb het idee dat hij het nu zelf niet meer weet ,,abs werkt met sensoren en kabeltjes .

maar goed laten we uit gaan van de 2 remslangen voor a 26€ per stuk zijn de enige die daar zitten,,ik vervang ze in een uur 20€ dus totaal van zeg is 90€

dan ziitten er niet de afgesproken banden op zou ik zelf niet acepteren is toch het dubbele per band dus het had nog 200€ goedkoper gekunt en net zo goed

beetje warrig verhaal geworden .

Er zijn 2 nieuwe remslangen + nippels gemonteerd. Deze zijn op de bon als abs remslang gedefineerd - misschien omdat ik een abs versie heb? Ik heb er zelf niet genoeg kennis van, maar het zijn in ieder geval de remslangen.

De banden..tja daar was ik ook niet happy mee...maar ik had al genoeg gezeur gehad..dus maar geaccepteerd. A merk banden is ook wel netjes als je weet dat mijn zus waarschijnlijk de auto overneemt (haar huidige auto is een corsa b maar met meer km).

Mijn leasebak ook net in ontvangst genomen: ford fiesta 1.6 cdti titanium met alle mogelijke opties (€22.500 voor een fietsta...auw). Hij is zwart met een rood sport interieur.

[rquote=1888193&tid=144233&author=Black kiwi][rquote=1887996&tid=144233&author=custom]Is dit een garage waar je al langer komt..? Het klinkt niet echt als een garage die met de klant meedenkt in ieder geval.!

Ik zou lekker ergens anders heengaan, en voortaan met een grote boog op deze garage heenlopen/rijden.[/rquote]

Ik ben er 3 maanden geleden geweest voor een wintercheck - daar is hij met vlag & wimpel doorheen gekomen. Ook geen opmerking over mijn banden.

Verder ben ik er nog nooit geweest, want ik heb altijd lease gereden (en ga ik binnenkort ook weer rijden).[/rquote]

hmmmmz die

k ben met de dett V6 geweest en kwam ook door de wintercheck maar kreeg geen winterplan

kom nou is toch een opel met opel motor :)

[rquote=1888193&tid=144233&author=Black kiwi][rquote=1887996&tid=144233&author=custom]Is dit een garage waar je al langer komt..? Het klinkt niet echt als een garage die met de klant meedenkt in ieder geval.!

Ik zou lekker ergens anders heengaan, en voortaan met een grote boog op deze garage heenlopen/rijden.[/rquote]

Ik ben er 3 maanden geleden geweest voor een wintercheck - daar is hij met vlag & wimpel doorheen gekomen. Ook geen opmerking over mijn banden.

Verder ben ik er nog nooit geweest, want ik heb altijd lease gereden (en ga ik binnenkort ook weer rijden).[/rquote]

hmmmmz die

k ben met de dett V6 geweest en kwam ook door de wintercheck maar kreeg geen winterplan

kom nou is toch een opel met opel motor :)

Ze rekenen trouwens dat ze met 2 remleidingen zo'n 3.5 uur bezig zijn. :o

@ Kaneel: de remleidingen kosten 25euro per stuk, of 32 incl btw. De prijs is dus zo hoog door de 3.5uur arbeid. [/rquote]

3,5 uur voor 2 remleidingen????

gaat die ze met ze voeten vervangen dan??

Ze rekenen trouwens dat ze met 2 remleidingen zo'n 3.5 uur bezig zijn. :o

@ Kaneel: de remleidingen kosten 25euro per stuk, of 32 incl btw. De prijs is dus zo hoog door de 3.5uur arbeid. [/rquote]

3,5 uur voor 2 remleidingen????

gaat die ze met ze voeten vervangen dan??

Terug
Naar boven