• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

apk keuring in de buurt van Roermond

Wat ik adviseer is hem gewoon naar Weber te brengen en daar op voorkeuring, alle dingen wat gemaakt moeten worden verteld hij jou, vervolgens krijg je een papiertje mee om de dingen te maken en als je dat gedaan hebt ga je terug controleerd hij vervolgens weer jou auto en haald hij hem door de keuring heen

Mocht je nog meer informatie willen hebben u2u mij even

Wat ik adviseer is hem gewoon naar Weber te brengen en daar op voorkeuring, alle dingen wat gemaakt moeten worden verteld hij jou, vervolgens krijg je een papiertje mee om de dingen te maken en als je dat gedaan hebt ga je terug controleerd hij vervolgens weer jou auto en haald hij hem door de keuring heen

Mocht je nog meer informatie willen hebben u2u mij even

hahah rije is inderdaad een beetje te ver .

ik ga naar weber in maasbracht daar eens kijken .

bedankt voor jullie reacties .

hahah rije is inderdaad een beetje te ver .

ik ga naar weber in maasbracht daar eens kijken .

bedankt voor jullie reacties .

hier bij Opel is het nu €0,13 :D omdat het een nieuw filiaal is.. (Opel Lathouwers Tilburg)

13 cent? ja 13 cent.... (behalve als je auto niet goed is betaal je achteraf 15,-)

dus mijn auto gaat volgende week eventjes :D

hier bij Opel is het nu €0,13 :D omdat het een nieuw filiaal is.. (Opel Lathouwers Tilburg)

13 cent? ja 13 cent.... (behalve als je auto niet goed is betaal je achteraf 15,-)

dus mijn auto gaat volgende week eventjes :D

[rquote=1879788&tid=143499&author=mrmonkey]De Opel-dealer ;)[/rquote]

Hahahaha sorry laat me niet lachen.

Ik kan veel zeggen over garage's,

maar opel-dealers slaan echt alles.

Ik ben 1x bij een opel-garage geweest en ik was gelijk genezen.

Volgens de opel kwam ik uit op ongeveer 1300(!!!!) euro voor een beurt + APK klaar maken.

Ik geloofde het niet helemaal, ben daarna naar een kleine garage gereden.

Toevallig werkt daar een oud werknemer van de opel die het niet helemaal eens was met de werkwijze daar en was voor zichzelf begonnen,

Was dat jaar voor 350 euro helemaal klaar en kon er weer een jaar tegen aan.

Dus sorry ik ga nooit maar dan ook nooit meer naar een opel-dealer

[rquote=1879788&tid=143499&author=mrmonkey]De Opel-dealer ;)[/rquote]

Hahahaha sorry laat me niet lachen.

Ik kan veel zeggen over garage's,

maar opel-dealers slaan echt alles.

Ik ben 1x bij een opel-garage geweest en ik was gelijk genezen.

Volgens de opel kwam ik uit op ongeveer 1300(!!!!) euro voor een beurt + APK klaar maken.

Ik geloofde het niet helemaal, ben daarna naar een kleine garage gereden.

Toevallig werkt daar een oud werknemer van de opel die het niet helemaal eens was met de werkwijze daar en was voor zichzelf begonnen,

Was dat jaar voor 350 euro helemaal klaar en kon er weer een jaar tegen aan.

Dus sorry ik ga nooit maar dan ook nooit meer naar een opel-dealer

Sorry dat ik nu pas reageer maar die in rijen zit in de treeskinstraat voor mensen uit de buurt is het echt de moeite om daar te laten keuren vooral als je zelf een beetje handig bent heb je 10 dagen de tijd om het zelf te repareren gr

Sorry dat ik nu pas reageer maar die in rijen zit in de treeskinstraat voor mensen uit de buurt is het echt de moeite om daar te laten keuren vooral als je zelf een beetje handig bent heb je 10 dagen de tijd om het zelf te repareren gr

13 cent, zeker van 013 - Tilburg jonge bam!

Maare, ik doe ook liever een voorkeuring.. dan oplossen wat je zelf kan oplossen en de rest laten doen :thumbup

13 cent, zeker van 013 - Tilburg jonge bam!

Maare, ik doe ook liever een voorkeuring.. dan oplossen wat je zelf kan oplossen en de rest laten doen :thumbup

Terug
Naar boven