• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

APK Keurmeesters, verenigt u hier

Heb ooit een mafkees meegemaakt:hmmz

Die bracht z'n auto (merk weet ik niet meer) voor apk en vertelde, zo niet sommeerde hij dat hij gebeld wilde worden als we er eventueel wat aan zouden repareren. Met apk repareer je toch al niks maar toch...

Tijdens de keuring bleek z'n remlicht kapot te zijn, kosten van het lampje, 1,25 ofzo:D

Die man komt aan het eind van de dag z'n auto ophalen en we vertelden hem dat we alleen een lampje hebben vervangen omdat anders de auto afgekeurd zou worden:vertag Wilde die eikel dat lampje niet betalen omdat we hem daarvoor hadden moeten bellen:wtf:wtf:wtf

Het is dat we druk waren en er geen tijd voor hadden, anders hadden we het lampje er weer uit getrokken en de auto alsnog afgekeurd:jerry :jerry :jerry

Uiteindelijk de man het lampje niet laten betalen en hem gesommeerd nooit meer terug te komen bij ons:swear

origineel gepost door OPC-lijntje

Heb ooit een mafkees meegemaakt:hmmz

Die bracht z'n auto (merk weet ik niet meer) voor apk en vertelde, zo niet sommeerde hij dat hij gebeld wilde worden als we er eventueel wat aan zouden repareren. Met apk repareer je toch al niks maar toch...

Tijdens de keuring bleek z'n remlicht kapot te zijn, kosten van het lampje, 1,25 ofzo:D

Die man komt aan het eind van de dag z'n auto ophalen en we vertelden hem dat we alleen een lampje hebben vervangen omdat anders de auto afgekeurd zou worden:vertag Wilde die eikel dat lampje niet betalen omdat we hem daarvoor hadden moeten bellen:wtf:wtf:wtf

Het is dat we druk waren en er geen tijd voor hadden, anders hadden we het lampje er weer uit getrokken en de auto alsnog afgekeurd:jerry :jerry :jerry

Uiteindelijk de man het lampje niet laten betalen en hem gesommeerd nooit meer terug te komen bij ons:swear

Dat zeggen wij er altijd bij. Voor lampjes ect bellen we niet.

Heb een jaar geleden bij een Zafira A een remleiding lek getrapt bij de A.P.K. (dwars doormidden)

Heb een keer in mijn vingers gesneden bij een voorband van een Omega B waar aan de binnenkant de staaldraden uitstaken.

Heb een keer bij een Corsa B een remslang losgetrokken (de aanhechting onder het rubber hoesje)

Foto0214.jpg

afkeur... ja of nee?

:swear Joop! Dat is een scherp uitstekend deel :vertag, dus een rubber of kunststof plaatje eroverheen doen (of aerocatches).

origineel gepost door OPC Turbo

Volgens mij is dat inderdaad afkeur omdat het een scherp deel is

Hoe doen rally auto's dat dan?

origineel gepost door arjontje

origineel gepost door OPC Turbo

Volgens mij is dat inderdaad afkeur omdat het een scherp deel is

Hoe doen rally auto's dat dan?

Niet naar de apk :P

of lapje rubber overheen zetten. (soort van spatlap idee)

Ducktape er over met de keuring....

Maarja dan krijgen ze de kap niet los om onder de kap te controleren...

origineel gepost door Keesjr

:swear Joop! Dat is een scherp uitstekend deel :vertag, dus een rubber of kunststof plaatje eroverheen doen (of aerocatches).

i know, maar ik wil eronderuit komen zodat jij m er niet op kan afkeuren:P:jerry

nja, dan toch maar de tesa powerstrips en een rubber flapje..:angel

Je heit toch al gaten in de kap geboord voor de hoodpins.................???

Dus voor die flapjes maakt ook niet meer uit dan :jerry

:jerry

flapjes ziet er niet uit! op je manta past t mooi, maar op die bolle rand van een corsa motorkap gaan ze zo stom omhoog staan :mad:

Kwestie van anders buigen c.q. in vorm knijpen/smelten/godveren :swear

Sommige flapjes vind ik anders best wel leuk hoor............ :P

:jerry

ja godver, keur m nou gewoon zonder flapjes, das veel makkelijker :P

dan krijg je een koekje..

Terug
Naar boven