hey hey
vorige week manta naar de keuring
afgekeurt kwamen de volgende dingen naar voor
lv chassisbalk
2 gekleurde lampen in koplampen
kentekenplaat verlichting stuk
2 koplampen geen beeld
uitlaat lek
bedradings onder motorkap niet beschermt
rv fusseekogelhoes
4 velgen ringen gelast
2 voorbanden glad
dus vandaag,balk gelast,lampen gedaan,kenteken verlichting in orde gemaakt,uitlaatje dicht
bedrading gedaan,4 andere velgen er onder,fuseehoes vervangen,
denk ga nog even snel laten keuren:
afgekeurt
Brandstofpomp rubber afgescheurt
1 band met een scheurtje van 1 cm lang(op profiel)en zou tot op ijzer zitten(ja kan ik ook als je emt een fitting schroevendraaier er op staat te meppen)
koplampen afstellen lukte niet omdat het de originele koplampen niet zijn
ben er bij aanwezig geweest,en volgens mij moet je alleen de punten controleren die zijn aangegeven,dus geen gezeik over andere dingen,zoals de brandstofpomp,en hoe die vent zat te steken in de banden was ook niet echt je vant het
en die koplampen moesten beide iets naar beneden ik links naar beneden gedraaid hij was met rechts bezig ik draai hem goed,bij hem lukte het neit,ik die kant.heeft ie die stel boutjes gesloopt,ging die bij de linker kijken,geeft er een klap op,en zegt staat niet goed,dus ben ingestapt weg gereden naar een andere garage a.s maandag apk
hoe zit het met uitgelaste velgen eigenlijk,want daar is die op afgekeurt vorige week?
vorige week manta naar de keuring
afgekeurt kwamen de volgende dingen naar voor
lv chassisbalk
2 gekleurde lampen in koplampen
kentekenplaat verlichting stuk
2 koplampen geen beeld
uitlaat lek
bedradings onder motorkap niet beschermt
rv fusseekogelhoes
4 velgen ringen gelast
2 voorbanden glad
dus vandaag,balk gelast,lampen gedaan,kenteken verlichting in orde gemaakt,uitlaatje dicht
bedrading gedaan,4 andere velgen er onder,fuseehoes vervangen,
denk ga nog even snel laten keuren:
afgekeurt
Brandstofpomp rubber afgescheurt
1 band met een scheurtje van 1 cm lang(op profiel)en zou tot op ijzer zitten(ja kan ik ook als je emt een fitting schroevendraaier er op staat te meppen)
koplampen afstellen lukte niet omdat het de originele koplampen niet zijn
ben er bij aanwezig geweest,en volgens mij moet je alleen de punten controleren die zijn aangegeven,dus geen gezeik over andere dingen,zoals de brandstofpomp,en hoe die vent zat te steken in de banden was ook niet echt je vant het
en die koplampen moesten beide iets naar beneden ik links naar beneden gedraaid hij was met rechts bezig ik draai hem goed,bij hem lukte het neit,ik die kant.heeft ie die stel boutjes gesloopt,ging die bij de linker kijken,geeft er een klap op,en zegt staat niet goed,dus ben ingestapt weg gereden naar een andere garage a.s maandag apk
hoe zit het met uitgelaste velgen eigenlijk,want daar is die op afgekeurt vorige week?