• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

APK vraag Vectra C Tachometer

jraaf

Post veel
Gents een APK vraag voor de keurmeesters onder ons.

Als mijn snelheidsmeter in de auto niet werkt; is dit reden tot afkeur?

Als mijn snelheidsmeter in de auto niet de juiste snelheid aangeeft; is dit reden tot afkeur?

Safe driving Jurgen.

Sinds mei 2009 mag de snelheidsmeter kapot zijn en hoeft de verlichting van de meter dus ook niet meer te functioneren.

Is die van jouw stuk dan ?

Sinds mei 2009 mag de snelheidsmeter kapot zijn en hoeft de verlichting van de meter dus ook niet meer te functioneren.

origineel gepost door speaker

Thanks Peet. Nee maar der zit een barst in het plastic en wil 'm er uit halen en vervangen voor een ander maar weet niet of ik die gelijk aan de praat krijg (tech 2 geneuzel) en of ie dan wel de juiste snelheid gaat aangeven.

Safe driving Jurgen.

origineel gepost door speaker

Thanks Peet. Nee maar der zit een barst in het plastic en wil 'm er uit halen en vervangen voor een ander maar weet niet of ik die gelijk aan de praat krijg (tech 2 geneuzel) en of ie dan wel de juiste snelheid gaat aangeven.

Safe driving Jurgen.

Terug
Naar boven