ik moet binnenkort op keuring en heb en paar vraagjes (heb zelf proberen op te zoeken maar is een hels karwei haha)
de volgende dingen:
-verstralers? ik las dat er geen lichten buiten het grote licht op mogen zitten die een andere kunnen verblinden.
-rood knipperlicht? Ik heb het oranje vlakje rood gespoten, volgens de rdw mag je een rode knipperlicht hebben maar ook als het gespoten is? E keurmerk is nog duidelijk te zien.
-Spoorverbreders?
-Led strippie boven OP de koplamp? heb wel eens gehoord dat je niets aan/op de koplamp mag plakke en de regel dat je niet meer dan 25% van de lamp mag bedekken. Hoe zit het als het niet niet aansluit??
-neon onder het dash? (niet verblindend voor achter me rijdende weggebruikers)
-blauwe tellerverlichting in mn dash?
Hopelijk kan iemand me hier mee helpen,
bedankt alvast!
de volgende dingen:
-verstralers? ik las dat er geen lichten buiten het grote licht op mogen zitten die een andere kunnen verblinden.
-rood knipperlicht? Ik heb het oranje vlakje rood gespoten, volgens de rdw mag je een rode knipperlicht hebben maar ook als het gespoten is? E keurmerk is nog duidelijk te zien.
-Spoorverbreders?
-Led strippie boven OP de koplamp? heb wel eens gehoord dat je niets aan/op de koplamp mag plakke en de regel dat je niet meer dan 25% van de lamp mag bedekken. Hoe zit het als het niet niet aansluit??
-neon onder het dash? (niet verblindend voor achter me rijdende weggebruikers)
-blauwe tellerverlichting in mn dash?
Hopelijk kan iemand me hier mee helpen,
bedankt alvast!