nee is eitje, gewoon iso stekker erin en je bent al bijna klaar
extra features kun je ff draadjes voor doorverbinden
http://members.home.nl/opeltje/RADIOSTEKKER.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- bruine draad key1 voor stuurwielbediening aan iso stekker pin 1
- rode draad voor verlichting aan iso pin 3 (dan dimt ie automatisch als je lichten zijn, erg fijn)
- roze draad voor reverse signaal aan de + van je achteruitrijlicht, zit volgens mij ook in 36-polige stekkers maar dat wist ik niet, heb m gewoon vanaf het licht gehaald
- blauwe draad aan antenne/versterker als je die hebt
edit: - oh en leg je brake signaal aan je aarde, dan krijg je geen irritante waarschuwing die je weg moet drukken voordat je het entertainment system in kan voordattie op de handrem staat
achteruitrijcamera gaat ook gewoon op scherm van de radio zodra je m in zn reverse zet, en je radio mute (helaas) automatisch, had van mij niet gehoeven maar misschien let je er wel beter door op
verder zitten er de tulpstekkers aan die je zou mogen verwachten, een extra setje tulpstekkers voor aux in (voor parrot bijv.) en video in (voor bijv. xbox/ipad) en video out (voor schermpjes die het entertainment system van de radio laat zien)
voor dvb-t en gps zijn prima antennetjes meegegeven. ik heb ze rechtsvoor vlak bij de vooruit. zelfs dvb-t ontvangst is best oke, op snelweg niet echt bruikbaar
het uitklapmechanisme voelt bij mij hartstikke solide aan, en touchscreen is een prima 7" TFT, kun je hard zat op duwen zonder dat het gammel overkomt ofzo