• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Apparte kadett

volgens mij geen echte advertentie. Waarom tint hij anders zijn nummerbord inclusief die van die bus mee weg. lijkt meer op Russische tuning.

volgens mij geen echte advertentie. Waarom tint hij anders zijn nummerbord inclusief die van die bus mee weg. lijkt meer op Russische tuning.

124,4 pk EXTREEM veel vermogen:jerry

en hij is voorzien van neon en een powerfilter wat um wel heel UNIEK maakt:jerry:jerry:vertag

124,4 pk EXTREEM veel vermogen:jerry

en hij is voorzien van neon en een powerfilter wat um wel heel UNIEK maakt:jerry:jerry:vertag

bull shit zit gewoon iemand voor de lol te kutten op speurders.

opeldel018.jpg

eventueel inruil: BMW M5, M3 , 7serie. of vette mercedis.

stuur maar foto van je inruil en dan bespreken we hoeveel ik bij moet hebben of als het gelijk om kan (voor het laatste moet er echt een vette bak komen!!!!)

eventueel inruil: BMW M5, M3 , 7serie. of vette mercedis.

stuur maar foto van je inruil en dan bespreken we hoeveel ik bij moet hebben of als het gelijk om kan (voor het laatste moet er echt een vette bak komen!!!!)

gahaha het chasis is verstevigd zodat hij niet gaat scheuren door dit brute vermogen.

er zit een rumus demper onder voor de nodige pk,s hahahaha

hij is 80 cm verlaagd en heeft nu wegligging van een formule 1 auto hahahahaha:P

alle fabeltjes die er zijn, zitten in deze adv verwerkt

gewoon iemand die er wel verstand van heeft die de zeik neemt met iedereen anders :P

gahaha het chasis is verstevigd zodat hij niet gaat scheuren door dit brute vermogen.

er zit een rumus demper onder voor de nodige pk,s hahahaha

hij is 80 cm verlaagd en heeft nu wegligging van een formule 1 auto hahahahaha:P

alle fabeltjes die er zijn, zitten in deze adv verwerkt

gewoon iemand die er wel verstand van heeft die de zeik neemt met iedereen anders :P

Terug
Naar boven